Lurer litt på det som overskriften her sier. Er det noen her som har prøvd akupunktur under/rundt IVF behandling? Eventuelt hva var positivt og hva var negativt? Jeg vurderer nemlig å prøve dette for å få en større ro rundt hele oppstyret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei! Hjelp, nå ble jeg jo skremt fra det. Vil ikke at det skal ødelegge forsøket mitt akkurat. Så trist å høre at det fikk den virkningen hos degJeg prøvde det for å få tykkere slimhinne, hun var helt overbevist om at det ville hjelpe... den ble tynnere enn noen gang![]()
Okei. Hadde du noen timer før selve uttak og innsett da, eller kun på innsett?Jeg har prøvd akupunktur ved begge innsett og ble gravid begge ganger men har ikke anelse om det har noe å si. Var ved ajk klinikken. Lurer på å ta rkontakt med frøyaklinikken nå ved neste forsøk.
Da jeg ble gravid for ett år siden så var det faktisk etter første behandling på Frøyaklinikken. De satte akupunkturnåler i ørene og gjorde fotsoneterapi. Pluss en hel haug med homeopatmidler. Jeg ble gravid så raskt etterpå at jeg liksom ikke helt trodde på at det var det som gjorde susen... men det er verdt et forsøk. Det koster jo mye med alternativ behandling da.
Mistet i uke 8 da forresten, så var ikke en av de kjemiske
Ja, dette var ikke ivf da jeg prøvde detJeg har tro på akupunktur og forsåvidt andre alternative behandlinger i naturlig syklus, men har vært skeptisk i kombinasjon med IVF. Studier viser litt forskjellig, men noen viser altså en negativ sammenheng mellom IVF og akupunktur. Homeopatmidler ville jeg vært veldig forsiktig med å kombinere med alle de medisinene vi bruker ved IVF! De skal i alle fall ikke brukes i samme syklus som stimulering etc.
Okei. Hadde du noen timer før selve uttak og innsett da, eller kun på innsett?
Ja, dette var ikke ivf da jeg prøvde det![]()
Er uansett et godt råd uansett hvem du quotetVisste det, vet ikke helt hvorfor jeg qoutet degKanskje bare for å si at jeg ikke synes du skal prøve det sammen med IVF sikkert, selv om du aldri har nevnt at du vil det heller da
![]()