Ivf November

Hvis jeg blir fast medlem her inne så er spiren i magen ivf ❤️❤️ Håper den fortsetter å klamre seg fast ❤️❤️

Flere som går på cyclogest eller lutinus som spotter brunt?:bag: Er vanlig når man går på progreston pga skjøre slimhinner osv

Flere som går på cyclogest eller lutinus som spotter brunt?:bag: Er vanlig når man går på progreston pga skjøre slimhinner osv
Jeg går på cyklogest. Spotter ikke nå, men har gjort det endel i tidligere forsøk.

Jeg går på Cyclogest og Progynova. Hadde en liten blødning sist torsdag, og etter det spottet litt daglig uten om idag. Tror slimhinnen blir veldig skjøre av medisinen.

Jeg går på Cyclogest og Progynova. Hadde en liten blødning sist torsdag, og etter det spottet litt daglig uten om idag. Tror slimhinnen blir veldig skjøre av medisinen.
Ja det svir noe innmari iallfall og klør. Hater det blir så sjuuukt bekymra å går helt i kjellern selv om det er normalt.5+1 idag. Lurer på og be om hcg prøve bare for å se at det stiger for å roe litt. Tidlig ul 28.03.
Slimhinnene får gjennomgå ja

Hvis det svie og klør kan det godt være at du har sopp, og da blør man lettere. Medisinen vi går på gjør at man lett får sopp. Synes du bør sjekke det opp.

Jeg fikk målt hcg på fredag og skal ta ny idag. Snakket med klinikken (spiren) da jeg blødde litt og de som ønsket hcg måling.

Hvis det svie og klør kan det godt være at du har sopp, og da blør man lettere. Medisinen vi går på gjør at man lett får sopp. Synes du bør sjekke det opp.

Jeg fikk målt hcg på fredag og skal ta ny idag. Snakket med klinikken (spiren) da jeg blødde litt og de som ønsket hcg måling.
Er med legen nå å skal ta hcg igjen. Skal høre ang sopp også, det har jeg helt glemt av å tenkt over faktisk. Hehe.
håper på gode resultater fra oss begge❤️

Hei!
Noen andre i November gruppa som har blitt gravide gjennom IVF?
Tenkte det var hyggelig å ha en felles tråd.
Selv veldig tidlig. Positiv først i går på fryseblasto satt inn 24/2. Har fått eggdonasjon fra min samboer, altså vi er to kvinner:)
Min første graviditet, så er veldig spent. Vi har ei fra før, men henne var det min samboer som bar frem:Heartred
Gratulerer :)
Vi har vårt første ivf forsøk i Porsgrunn og fått 3 positive tester nå. Satt inn egg 02.03
Vi har prøvd i 2 år så dette var gøyxsmile9xsmile9

Vedlegg

• 8A7E7DA3-845E-4A29-A2E6-E7B9740F57F8.jpeg
    8A7E7DA3-845E-4A29-A2E6-E7B9740F57F8.jpeg
    54 KB · Visninger: 12
Jeg fikk en jente i 2020 etter fryseforsøk med blactocyst. Satt inn to blactocyst 28.2.22 og er nå 5.3 på vei❤️Får behandling på Riksen. Går på progynova og crininoe og har hatt småblødninger siden forrige tirsdag. Gjør meg selvfølgelig bekymret, men har målt hcg’en to ganger og den er høy. Prøver å ikke fokusere altfor mye på det og har planer om å bestille tidlig ultralyd når jeg er i uke 6. Riksen har satt meg opp på time i uke 8, men klarer ikke å vente sååå lenge. Blødde forsåvidt også da jeg var gravid i 2020 og hun ble jo perfekt, så mulig jeg har en kropp som blør litt lett under graviditet.

Har allerede fått mage og veldig spent på om jeg ruger på en eller to babyer❤️ Flere som fikk satt inn to egg?

Første ivf forsøk etter en exu i okt. Ser ut til å sitte foreløpig, men testdag på onsdag. Sterkere og sterke streker. Uttak : 12 egg, 9 befruktet, 7 på frys og en liten i magen 09.03❤️ UL neste uke i forbindelse med et prosjekt st. Olav har. Spent!!

Fikk du tilbud om å være med på prosjekt på st.’olav?
Nei :-) Men jeg bor nær Oslo, så mulig de vil ha mest mulig lokalt. Har vært med på et ul prosjekt med forrige, og det er veldig gøy ❤️

Åja, da er der derfor. De ønsket bla at man er på 6-7 ekstra ul samt føder der

Last edited:
Back
Topp