Hvis jeg blir fast medlem her inne så er spiren i magen ivf 
Håper den fortsetter å klamre seg fast 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når hadde du innsett?Hvis jeg blir fast medlem her inne så er spiren i magen ivfHåper den fortsetter å klamre seg fast
![]()

9/3Når hadde du innsett?![]()
Er vanlig når man går på progreston pga skjøre slimhinner osvJeg går på cyklogest. Spotter ikke nå, men har gjort det endel i tidligere forsøk.Flere som går på cyclogest eller lutinus som spotter brunt?Er vanlig når man går på progreston pga skjøre slimhinner osv
Jeg går på Cyclogest og Progynova. Hadde en liten blødning sist torsdag, og etter det spottet litt daglig uten om idag. Tror slimhinnen blir veldig skjøre av medisinen.Flere som går på cyclogest eller lutinus som spotter brunt?Er vanlig når man går på progreston pga skjøre slimhinner osv
Ja det svir noe innmari iallfall og klør. Hater det blir så sjuuukt bekymra å går helt i kjellern selv om det er normalt.5+1 idag. Lurer på og be om hcg prøve bare for å se at det stiger for å roe litt. Tidlig ul 28.03.Jeg går på Cyclogest og Progynova. Hadde en liten blødning sist torsdag, og etter det spottet litt daglig uten om idag. Tror slimhinnen blir veldig skjøre av medisinen.
Er med legen nå å skal ta hcg igjen. Skal høre ang sopp også, det har jeg helt glemt av å tenkt over faktisk. Hehe.Hvis det svie og klør kan det godt være at du har sopp, og da blør man lettere. Medisinen vi går på gjør at man lett får sopp. Synes du bør sjekke det opp.
Jeg fikk målt hcg på fredag og skal ta ny idag. Snakket med klinikken (spiren) da jeg blødde litt og de som ønsket hcg måling.
GratulererHei!
Noen andre i November gruppa som har blitt gravide gjennom IVF?
Tenkte det var hyggelig å ha en felles tråd.
Selv veldig tidlig. Positiv først i går på fryseblasto satt inn 24/2. Har fått eggdonasjon fra min samboer, altså vi er to kvinner
Min første graviditet, så er veldig spent. Vi har ei fra før, men henne var det min samboer som bar frem![]()

Hipp hurrraaaaÅåååå der var siste dose lutinus tatt![]()

Fikk du tilbud om å være med på prosjekt på st.’olav?
NeiFikk du tilbud om å være med på prosjekt på st.’olav?