IVF med donor, ventetid

L

Lykkli88

Guest
Hei.
Jeg og min kone har hatt 5 inseminasjons i Danmark iløpet av 2014/2015, da vi ikke ble gravide valgte vi til slutt å søke oss inn på Rikshospitalet for IVF.

Vi var på samtale der 15.oktober 2015, fikk da beskjed om at det var mellom 5-6 mnd å vente på ringebrev. Ringte inn til riksen nå i januar bare for å høre hvordan vi ligger an, da fikk vi beskjed om at vi nok måtte på beregne 7mnd venting fra første samtale.

Noen som er i samme sitiuasjon, eller har akkurat vært det?

Synes det er en enorm vente periode og man kan jo bli gal av mindre.

Jeg har forsamtale i april. Ringte i desember og fikk høre at man kan forvente oppstart 5 mnd etter forsamtalen. Kan hende ventetiden blir lengre og lengre.
Vi skal ikke ha donor, så jeg vet ikke om det har noe å si.

Jeg har forsamtale i april. Ringte i desember og fikk høre at man kan forvente oppstart 5 mnd etter forsamtalen. Kan hende ventetiden blir lengre og lengre.
Vi skal ikke ha donor, så jeg vet ikke om det har noe å si.

Jeg håper vi får klar signal litt før enn 7 mnd. Men nå har det snart allerede gått 4 mnd :) Like spent hver gang vi sjekker postkassa :)

Noen som har noen erfaring eller er i samme situasjon nå?
Har så lyst til å ringe å høre om noe har endret seg siden Januar, men føler kanskje det blir masete? :)

Nå vet jeg ikke om det er annerledes med oss siden vi har vært hos riksen hele veien, men vi bestemte oss for å gå over til IVF i januar og første ledige time var i mai.
Så tar dessverre tid :/
Vi hadde da fra før av hatt to AID forsøk samt ett avbrutt i hhv september oktober og november.
Vi trenger også donor :)

Back
Topp