IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Hvordan går det med ruginga? Tenkt på å teste eller venter du til angitt dato?
 
Det går fint [emoji4] er på hyttetur med svigerfamilien nå i helga, så får ikke tid til å tenke så mye på selve rugingen heldigvis.

Jeg er 15 dpo på selve testdato, har ikke helt bestemt meg om jeg skal teste før eller ei.
Har aldri vært gravid, så aner ikke om jeg evt ville ha testet positivt før den tid.
Får se neste uke om jeg går til innkjøp av tester før torsdag.

Hvordan går det med deg? Når var det du hadde testdato?
 
Det går fint [emoji4] er på hyttetur med svigerfamilien nå i helga, så får ikke tid til å tenke så mye på selve rugingen heldigvis.

Jeg er 15 dpo på selve testdato, har ikke helt bestemt meg om jeg skal teste før eller ei.
Har aldri vært gravid, så aner ikke om jeg evt ville ha testet positivt før den tid.
Får se neste uke om jeg går til innkjøp av tester før torsdag.

Hvordan går det med deg? Når var det du hadde testdato?

Jeg er 18 DPO på angitte testdato, 4. februat, og å vente så lenge var uaktuelt ;)
Har allerede testet i går og i dag. Er 11 DPO nå og har svaaaake rosa streker. Håper på sterkere de kommende dagene :)
Husker jeg rett at du var en dag bak meg?
Blir spennende uke i vente nå!
 
Hadde innsett en dag etter deg ja, men med 4 delt egg. Du hadde vel gjerne blastocyst? Jeg hadde og garantert testet før om angitte dato var 18 dpo!

Så fantastisk at du allerede nå har fått positive tester [emoji173] så happy på dine vegne [emoji173] måtte det holde hele veien til mål [emoji4][emoji4]
 
Hadde innsett en dag etter deg ja, men med 4 delt egg. Du hadde vel gjerne blastocyst? Jeg hadde og garantert testet før om angitte dato var 18 dpo!

Så fantastisk at du allerede nå har fått positive tester [emoji173] så happy på dine vegne [emoji173] måtte det holde hele veien til mål [emoji4][emoji4]

Hadde todagers egg jeg og, så bare en dag forskjell da vettu ;)
Mitt var rukket å bli fem celler da :)

Takk, er avventende til fortsettelsen men en start er det jo ;)

Veldig spent på deg! Heia heia!! :D
 
Det høres jo ut som ett superegg jo!!

Jeg heller nok mer mot ett negativt forsøk. Hadde vanvittig ømme bryst like etter innsett og frem til torsdag denne uken. Men de siste dager har jeg kjent veldig lite. Dette er veldig likt hvordan kroppen ellers reagerer før mensen i en vanlig syklus...så ja, har mistet litt troen [emoji53]
Men ingenting er avgjort før testen tas.

Blir spennende å følge utviklingen din dagene framover [emoji4]
 
Rugedag 10 / 12 DPO

Nå har jeg så og si gitt opp. Kommer til å teste på torsdag som er testdagen, men kun for å offisielt ringe inn til Hausken med negativt resultat.
Kroppen oppfører seg nøyaktig som ved vanlig syklus :(
I dag kom mensmurringer x 10. Såvidt jeg klarte å kave meg ut av senga i dag tidlig, korsryggen og magen slo seg helt vrang.
Det er også skikkelig ubehagelig å bevege seg altfor mye.
Dette er ikke noe jeg har opplevd tidligere, men tenker at hormonene jeg har fått i meg den siste tiden spiller inn.

Det er fælt å føle og tenke så negativt som jeg gjør nå, det er ikke likt meg i det hele tatt.
I tillegg til alt dette har jeg gått opp masse i vekt, tipper nærmere 4-5 kg :dead: Får ikke på meg favorittbuksa lengre. Samboer holdt på å le seg ihjel :shifty:

Har bare lyst å krype tilbake i senga igjen.
 
Rugedag 10 / 12 DPO
Nå har jeg så og si gitt opp. Kommer til å teste på torsdag som er testdagen, men kun for å offisielt ringe inn til Hausken med negativt resultat.
Kroppen oppfører seg nøyaktig som ved vanlig syklus :(
I dag kom mensmurringer x 10. Såvidt jeg klarte å kave meg ut av senga i dag tidlig, korsryggen og magen slo seg helt vrang.
Det er også skikkelig ubehagelig å bevege seg altfor mye.
Dette er ikke noe jeg har opplevd tidligere, men tenker at hormonene jeg har fått i meg den siste tiden spiller inn.

Det er fælt å føle og tenke så negativt som jeg gjør nå, det er ikke likt meg i det hele tatt.
I tillegg til alt dette har jeg gått opp masse i vekt, tipper nærmere 4-5 kg :dead: Får ikke på meg favorittbuksa lengre. Samboer holdt på å le seg ihjel :shifty:

Har bare lyst å krype tilbake i senga igjen.

Ikke gi opp riktig enda! Har sååå mange ganger hørt om de som kjenner seg helt som normalt, men som likevel er ordentlig gravide. Svarer får du først når det er tid for testing :)
 
Rugedag 10 / 12 DPO

Nå har jeg så og si gitt opp. Kommer til å teste på torsdag som er testdagen, men kun for å offisielt ringe inn til Hausken med negativt resultat.
Kroppen oppfører seg nøyaktig som ved vanlig syklus :(
I dag kom mensmurringer x 10. Såvidt jeg klarte å kave meg ut av senga i dag tidlig, korsryggen og magen slo seg helt vrang.
Det er også skikkelig ubehagelig å bevege seg altfor mye.
Dette er ikke noe jeg har opplevd tidligere, men tenker at hormonene jeg har fått i meg den siste tiden spiller inn.

Det er fælt å føle og tenke så negativt som jeg gjør nå, det er ikke likt meg i det hele tatt.
I tillegg til alt dette har jeg gått opp masse i vekt, tipper nærmere 4-5 kg :dead: Får ikke på meg favorittbuksa lengre. Samboer holdt på å le seg ihjel :shifty:

Har bare lyst å krype tilbake i senga igjen.
Det er ikke bare at du er overstimulert? Kan jo være akkurat sånn du beskriver det, både med smertene og vekta.. så ikke gi opp håpet enda...
 
Rugedag 10 / 12 DPO
Nå har jeg så og si gitt opp. Kommer til å teste på torsdag som er testdagen, men kun for å offisielt ringe inn til Hausken med negativt resultat.
Kroppen oppfører seg nøyaktig som ved vanlig syklus :(
I dag kom mensmurringer x 10. Såvidt jeg klarte å kave meg ut av senga i dag tidlig, korsryggen og magen slo seg helt vrang.
Det er også skikkelig ubehagelig å bevege seg altfor mye.
Dette er ikke noe jeg har opplevd tidligere, men tenker at hormonene jeg har fått i meg den siste tiden spiller inn.

Det er fælt å føle og tenke så negativt som jeg gjør nå, det er ikke likt meg i det hele tatt.
I tillegg til alt dette har jeg gått opp masse i vekt, tipper nærmere 4-5 kg :dead: Får ikke på meg favorittbuksa lengre. Samboer holdt på å le seg ihjel :shifty:

Har bare lyst å krype tilbake i senga igjen.

Jeg syns ikke du skal gi opp håpet enda! Symptomer på graviditet er ofte de samme som ved menstrasjon! It aint over 'til the fat lady sings!!!!
 
Ikke gi opp riktig enda! Har sååå mange ganger hørt om de som kjenner seg helt som normalt, men som likevel er ordentlig gravide. Svarer får du først når det er tid for testing :)

Takk gode Avocado. Jeg håper virkelig at resultatet blir positivt, har bare en fryktelig dårlig magefølelse :(
Men er som du skriver, vet ikke for sikkert før jeg har testet.

Det er ikke bare at du er overstimulert? Kan jo være akkurat sånn du beskriver det, både med smertene og vekta.. så ikke gi opp håpet enda...

Tror ikke jeg er overstimulert, ser for meg at denne type vondt hadde kommet tidligere? Og også vært litt mer sammenhengende?
Mensensmertene kommer og går, som ved en vanlig syklus. De er ikke vedvarende heldigvis :)


Jeg syns ikke du skal gi opp håpet enda! Symptomer på graviditet er ofte de samme som ved menstrasjon! It aint over 'til the fat lady sings!!!!

Har lest dette ved symptomer ved graviditet vs. mensen, og har forsøkt å legge de negative tankene fra meg.
Men er ikke lett - har skiftet mellom håp og fortvilelse igjennom hele rugerperioden....
 
Takk gode Avocado. Jeg håper virkelig at resultatet blir positivt, har bare en fryktelig dårlig magefølelse :(
Men er som du skriver, vet ikke for sikkert før jeg har testet.



Tror ikke jeg er overstimulert, ser for meg at denne type vondt hadde kommet tidligere? Og også vært litt mer sammenhengende?
Mensensmertene kommer og går, som ved en vanlig syklus. De er ikke vedvarende heldigvis :)




Har lest dette ved symptomer ved graviditet vs. mensen, og har forsøkt å legge de negative tankene fra meg.
Men er ikke lett - har skiftet mellom håp og fortvilelse igjennom hele rugerperioden....
Noen blir overstimulert av ovitrelle, andre av en eventuell graviditet. Så det kan komme opptil flere uker etter man har satt inn egg!
 
Tror det er veldig vanlig å ha skiftende følelser slik som du har gjennom rugeperioden. Det er virkelig en grunn til at de kalles skrulleukene ;)
Men viktig å ikke være for hard og streng med seg selv. Så nå syns jeg du skal være litt snill med LizRachel frem til testdato og unne henne om så bare et ørlite håp ;)
 
Noen blir overstimulert av ovitrelle, andre av en eventuell graviditet. Så det kan komme opptil flere uker etter man har satt inn egg!
Oi, det viste jeg ikke! [emoji44] Får følge ekstra godt med på formen de neste dagene. Stusset mest på dette med vekt oppgangen - har aldri hatt så rask økning før.
Takk for tipset uansett [emoji4]
 
Tror det er veldig vanlig å ha skiftende følelser slik som du har gjennom rugeperioden. Det er virkelig en grunn til at de kalles skrulleukene ;)
Men viktig å ikke være for hard og streng med seg selv. Så nå syns jeg du skal være litt snill med LizRachel frem til testdato og unne henne om så bare et ørlite håp ;)
Huff ja, skrulleuker er rette ordet. Har skånet mannen for alle følelsene, selv om han spør og graver mye om evt symptomer. Får vondt av han, vil dette like mye som meg.

Skal prøve å være litt snillere dagene fremover, og ikke tenke for mye.

Takk for alltid gode og trøstende ord [emoji173]

Hvordan går det med deg selv?
 
Ikke opp! Jeg hadde mindre symptomer ved graviditet enn ved vanlig syklus så ble ganske overrasket ;) tvi tvi [emoji173][emoji173]
 
Huff ja, skrulleuker er rette ordet. Har skånet mannen for alle følelsene, selv om han spør og graver mye om evt symptomer. Får vondt av han, vil dette like mye som meg.

Skal prøve å være litt snillere dagene fremover, og ikke tenke for mye.

Takk for alltid gode og trøstende ord [emoji173]

Hvordan går det med deg selv?

Går greit med meg, men syns det er småkjipt å gå å ta medisiner nå etter at jeg vet ganske sikkert at jeg har hatt en kjemisk.
Må jo det frem til testdato dessverre...
Ruster meg opp til nye sjanser :)
 
Ikke opp! Jeg hadde mindre symptomer ved graviditet enn ved vanlig syklus så ble ganske overrasket ;) tvi tvi [emoji173][emoji173]

Tusen takk Poppi :Heartred
 
Går greit med meg, men syns det er småkjipt å gå å ta medisiner nå etter at jeg vet ganske sikkert at jeg har hatt en kjemisk.
Må jo det frem til testdato dessverre...
Ruster meg opp til nye sjanser :)

Du er en fantastisk inspirasjonskilde, alltid poitiv og ser fremover :Heartred
En ekte heltinne! :D

Forstår godt at du synes det er kjipt med medisiner...føler mye av det samme selv.

Når får du evt. starte opp på nytt igjen?
 
Rugedag 11 / 13 DPO

Rett før jeg blir gal.
Det har gått veldig greit med Lutinus igjennom hele perioden, har ikke hatt noen særlige bivirkninger. Frem til i går.
Ekstremt forstørret buk, til det punktet hvor til og med samboer sperret opp øynene.
Den er fortsatt stor i dag, men ikke like ille som i går.

Hadde en god del heftige mensmurringer i går ettermiddag/ kveld, måtte holde meg fast i stolen under noen av dem.
Kjentes nesten ut som når en cyste sprekker (hatt noen av dem), men litt mildere og ikke like lang/ vedvarende smerte.

Det aller verste var dog i natt. Aldri vært med på lignende. Det var forferdelige menssmerter, en smerte jeg ikke har kjent før.
Våknet opp i 1-2 tiden, og kavet meg ut til badet for å ikke vekke samboer. Pustet meg igjennom smertene, og fikk endelig sovnet igjen i senga etter en liten time tror jeg.
Idag kjennes jeg helt fin igjen.

Nå vil jeg bare ha mensen slik at jeg kan slutte på lutinusen og få kroppen tilbake til normalen :arghh:


Noen som har vært borti lignende? Blir helt matt jeg.

Det blir garantert test i morgen tidlig. Har en viktig dag på jobben torsdag, da passer det dårlig å ta en test om morgenen den dagen.
 
Back
Topp