IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Riktig god jul og godt nytt år til dere, Liz! Nyt deres første jul sammen, spent på hva 2019 kan by på :D
 
Riktig god jul og godt nytt år til dere, Liz! Nyt deres første jul sammen, spent på hva 2019 kan by på :D
Hjertelig God Jul og Godt Nyttår til dere også Mator! :santa 2019 blir ett spennende år ja, gjerne for dere også? :happy:
 
Lenge siden jeg har oppdatert her inne!
Dagene og ukene flyr så utrolig fort forbi, veslejenta vår er nå 18mnd gammel! Så nå skal vi i gang med søskenforsøk.
Kjenner jeg ikke er like begeistret denne gangen, men heldigvis litt mer tilbakelent. Jeg vet hva jeg går til, og hva jeg kan forvente meg. På godt og vondt.
Plan for medisinstart og uttak var i utgangspunktet klart, og jeg skulle ha startet på synarela nå ganske snart. Etter en lang og god samtale med samboer, har vi valgt å utsette forsøk til neste syklus. Det gikk rett og slett litt for raskt, vi rakk ikke å få summet oss eller ei tatt nye blodprøver.
Så nå blir uttak i uke 48, istedenfor uke 44.
Oppstart synarela mot slutten av oktober. 3 ganger daglig. Så oppstart gonal-f rundt midten av november. 200ie denne gangen.

Det blir uhyre spennende å se om endring av medisiner vil ha en forbedring på antall egg og kvalitet (synarela 3 ganger vs. 2 ganger daglig, gonal-f økt fra 150 til 200ie).

Håper vi kan være like heldige denne gangen også, og at jeg får en liten skatt i september neste år.
 
Så spennende at dere veldig snart er i gang igjen! Masse lykke til ❤️
 
Ååå, masse lykke til med søskenforsøk:) Håper dere lykkes med en gang❤️ Forsøk ca likt på oss da, håper vi lykkes begge to:)
 
Ååå, masse lykke til med søskenforsøk:) Håper dere lykkes med en gang❤️ Forsøk ca likt på oss da, håper vi lykkes begge to:)
Tusen takk :Heartpink
Håper det går veien for oss begge to nå på neste forsøk :Heartred
 
Lykke til med søskenforsøk! :Heartred Vi skal også i gang med søskenforsøk i høst. Er som deg, litt mer tilbakelent denne gangen. Men frykter det blir verre hvis vi kommer til å slite lenge. Uansett, det bli en spennende tid i møte! :happy:
 
Lykke til med søskenforsøk! :Heartred Vi skal også i gang med søskenforsøk i høst. Er som deg, litt mer tilbakelent denne gangen. Men frykter det blir verre hvis vi kommer til å slite lenge. Uansett, det bli en spennende tid i møte! :happy:
Så spennende :) Hvilken klinikk tilhører du?
Jeg prøver å holde meg litt nøytral til prosessen denne gangen, da det slukte hele livet mitt sist gang. Men er fryktelig redd for at det ikke kommer til å gå like lett denne gangen som sist gang. Men ja, spennende tider i møte blir det uansett! :nailbiting:
 
Dette er så spennende!!! Gleder meg såå til å følge deg❤️❤️
 
Oppdaget nettopp denne tråden, er bare innom her sporadisk. Har trålt meg igjennom så og si alt - veldig hyggelig og spennende lesning. Vi sliter også med å bli gravide, har en gutt på 2&1/2 år som det tok 1,5år å få til på egen hånd, og nå etter over 1 års prøving på nr. 2 har vi søkt hjelp hos en privat klinikk.
Veldig greit å få lest seg opp på hva jeg har i vente... Har satt èn Otrivelle sprøyte selv forrige måned, syntes det var ekkelt og vanskelig å gjøre, men ser jo jeg bare må stålsette meg...!
Legen vår sier han tror vi skal bli gravide med ivf før jul - håper han har rett :Heartred

Håper dere får full klaff med nr. 2 på første forsøk! Skal følge litt med i tråden din her :)
 
Dette er så spennende!!! Gleder meg såå til å følge deg❤️❤️
Må si jeg grugleder meg, og det er igjen vanskelig å holde fokus på jobb :oops:
Håper så inderlig det ordner seg for deg med jobben :smiley-angelic001
 
Oppdaget nettopp denne tråden, er bare innom her sporadisk. Har trålt meg igjennom så og si alt - veldig hyggelig og spennende lesning. Vi sliter også med å bli gravide, har en gutt på 2&1/2 år som det tok 1,5år å få til på egen hånd, og nå etter over 1 års prøving på nr. 2 har vi søkt hjelp hos en privat klinikk.
Veldig greit å få lest seg opp på hva jeg har i vente... Har satt èn Otrivelle sprøyte selv forrige måned, syntes det var ekkelt og vanskelig å gjøre, men ser jo jeg bare må stålsette meg...!
Legen vår sier han tror vi skal bli gravide med ivf før jul - håper han har rett :Heartred

Håper dere får full klaff med nr. 2 på første forsøk! Skal følge litt med i tråden din her :)

Så hyggelig at du er innom dagboken min :)
Det er tøft med IVF, og alle sprøytene som må settes +++ Håper dere kommer i mål med en lillesøster eller bror snart :Heartred
 
Så spennende :) Hvilken klinikk tilhører du?
Jeg prøver å holde meg litt nøytral til prosessen denne gangen, da det slukte hele livet mitt sist gang. Men er fryktelig redd for at det ikke kommer til å gå like lett denne gangen som sist gang. Men ja, spennende tider i møte blir det uansett! :nailbiting:

Hører til Hausken på Lysaker. Var til kontroll i går. Planen er FER i naturlig syklus. Må tilbake på fredag etter som syklusen er litt lang (har bare hatt mensen to ganger etter ammeslutt). Har heldigvis tre embryo på frys, så det er deilig at vi slipper å begynne helt fra "børjan". Planen er innsett neste uke. Nå husker jeg ikke helt.. Har du embryo på frys eller blir det ny runde med stimulering og uttak?
 
Hører til Hausken på Lysaker. Var til kontroll i går. Planen er FER i naturlig syklus. Må tilbake på fredag etter som syklusen er litt lang (har bare hatt mensen to ganger etter ammeslutt). Har heldigvis tre embryo på frys, så det er deilig at vi slipper å begynne helt fra "børjan". Planen er innsett neste uke. Nå husker jeg ikke helt.. Har du embryo på frys eller blir det ny runde med stimulering og uttak?
Så godt å ha 3 på frys! Da har dere god sjanse for å få det til uten å måtte i gang med nytt ferskforsøk :)
Vi har ingenting på frys, så må igang med nytt forsøk. Har ingen forhåpninger om at vi får på frys nå heller, men ble gravid 2 av 2 gang på fersk innsett, så har tydeligvis gode forhold i livmor :p
 
Så godt å ha 3 på frys! Da har dere god sjanse for å få det til uten å måtte i gang med nytt ferskforsøk :)
Vi har ingenting på frys, så må igang med nytt forsøk. Har ingen forhåpninger om at vi får på frys nå heller, men ble gravid 2 av 2 gang på fersk innsett, så har tydeligvis gode forhold i livmor :p

Da håper vi at vi begge slipper å slite alt for lenge med søskenforsøk! Du må ha masse lykke til etter hvert! Blir spennende å følge oppdateringene dine! :happy:
 
Back
Topp