IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Tusen takk alle [emoji173]

@Poppi: så fantastisk å høre at du ble gravid med 6 egg ut [emoji7]
Da er det jo håp! Kjenner jeg er litt lettere til sinns nå, og senker skuldrene. Kan uansett ikke gjøre noe mer fra eller til nå.
Gratulerer med 7 egg ut :) kvalitet fremfor kvantitet! Tror det er lykketallet, fant 7 eggposer her på UL i dag :)
 
Tusen takk alle [emoji173]

@Poppi: så fantastisk å høre at du ble gravid med 6 egg ut [emoji7]
Da er det jo håp! Kjenner jeg er litt lettere til sinns nå, og senker skuldrene. Kan uansett ikke gjøre noe mer fra eller til nå.

Det er mange som har klart det med kun et fåtalls egg ut og mange som har 10+ egg som ikke har det så de 7 hadde jeg vært fornøyd med :)
 
Tusen takk alle [emoji173]

@Poppi: så fantastisk å høre at du ble gravid med 6 egg ut [emoji7]
Da er det jo håp! Kjenner jeg er litt lettere til sinns nå, og senker skuldrene. Kan uansett ikke gjøre noe mer fra eller til nå.
Jeg tror faktisk 7 egg er et ganske godt antall, fordi da går ikke kvantiteten ut over kvaliteten! Masse lykke til med ventetiden, håper på mange befruktet i morgen [emoji173] jeg hadde tre av syv befruktet ;)
 
Dere er en herlig gjeng [emoji173] godt å kunne lufte tankene her inne [emoji4]

Jeg håper så inderlig at det blir gode nyheter i morgen. Kjæresten er minst like spent som meg, og spør og graver mye hele tiden [emoji28] Jeg synes det er herlig og, at han endelig har luftet sine tanker også om alt det vi har vært igjennom.
Det er ikke enkelt for mannfolkene heller, og jeg har sett at det har vært mye for ham den siste tiden.

Skulle det ikke bli noen gode nyheter i morgen er vi begge to klare for å prøve igjen så raskt som mulig!
 
Dere er en herlig gjeng [emoji173] godt å kunne lufte tankene her inne [emoji4]

Jeg håper så inderlig at det blir gode nyheter i morgen. Kjæresten er minst like spent som meg, og spør og graver mye hele tiden [emoji28] Jeg synes det er herlig og, at han endelig har luftet sine tanker også om alt det vi har vært igjennom.
Det er ikke enkelt for mannfolkene heller, og jeg har sett at det har vært mye for ham den siste tiden.

Skulle det ikke bli noen gode nyheter i morgen er vi begge to klare for å prøve igjen så raskt som mulig!

Håper dere får noen gode nyheter i dag da :)
 
Det ble dessverre ikke så gode nyheter i dag. Kun 3 egg som ble befruktet [emoji53]
Har vært ganske positiv igjennom hele denne prosessen, frem til nå. Stålsetter meg for negativ utvikling til i morgen. Har en forferdelig følelse av at ingen egg overlever natten...
 
Det ble dessverre ikke så gode nyheter i dag. Kun 3 egg som ble befruktet [emoji53]
Har vært ganske positiv igjennom hele denne prosessen, frem til nå. Stålsetter meg for negativ utvikling til i morgen. Har en forferdelig følelse av at ingen egg overlever natten...

❤❤
Forstår bekymringen din, men heldigvis er det vanligere at de overlever enn at de ikke gjør det :)
Håper på full fest i varmeskapet nå ;)
 
Heller kvalitet enn kvantitet ja. Jeg hadde 13 egg ut, men kun 1 overlevde. Stort spenn på størrelsen og dårlig kvalitet.

Masse lykke til :)
 
[emoji173][emoji173]
Forstår bekymringen din, men heldigvis er det vanligere at de overlever enn at de ikke gjør det :)
Håper på full fest i varmeskapet nå ;)
Krysser fingrene for full fest ja [emoji4] og takk for din betryggelse- om jeg bare får ett satt inn blir det tidenes feiring imårå!
 
Heller kvalitet enn kvantitet ja. Jeg hadde 13 egg ut, men kun 1 overlevde. Stort spenn på størrelsen og dårlig kvalitet.

Masse lykke til :)
Oi da, hvordan går det med deg nå? Det er en fryktelig påkjennelse å gå igjennom det vi gjør, og få andre kan egentlig helt fullt ut sette seg inn i oss prøverøreres situasjon.

Hvorfor kunne vi ikke alle bare hatt kropper som fungerte som de skulle [emoji57]
 
Oi da, hvordan går det med deg nå? Det er en fryktelig påkjennelse å gå igjennom det vi gjør, og få andre kan egentlig helt fullt ut sette seg inn i oss prøverøreres situasjon.

Hvorfor kunne vi ikke alle bare hatt kropper som fungerte som de skulle [emoji57]

Egget mitt var dessverre ikke gullegget, så vi er i gang igjen.. Kjempelei, men sånn er det bare. Satser på alle 3 overlever til imorgen :)
 
Krysser fingrene for at dere er på vei til Haugesund nå :)
Nå er vi på vei over fjorden ja! [emoji4]

6716b6d7428aecd5deabe6b473575586.jpg
 
Så bra!!
Har du fått vite hvordan det har gått med eggene?
 
Så bra!!
Har du fått vite hvordan det har gått med eggene?
Nei har ikke hørt noe enda. Men usikker om de hadde ringt dersom ingen hadde overlevd til i dag? Jeg vet ikke hva som er vanlig praksis der
 
De hadde ringt til deg hvis ingen hadde overlevd
Ok, det var godt å vite. Tenker at da får vi vente å se. Vi har ikke time før 11, så er fortsatt mulig det kommer en telefon. Nå har vi ihvertfall plenty med tid. Reiste tidlig hjemmefra da jeg fryktet at det kom til å ta lengre tid å kjøre ut til Mortavika midt i rushen. Men gikk jo som smurt [emoji23]
 
Herreminhatt så distré folk er. 2 stk som var på vei inn i bilen vår på ferja, mens vi satt inni! [emoji23][emoji23]
 
Back
Topp