Ivf juni/juli

Babybabywish

Elsker forumet
hei. Jeg har nettopp hatt mitt første innsett og brukt et første forsøk, da ingen andre egg overlevde til nedfrysning. Er da over på forsøk nr 2 snart, å det med en liten klump i magen enda. Er ganske deppa, så ønsker kontakt med noen som er gjennom det samme, omså anonymt :)

Starter opp med spray på dag 21, å skal ta den 2 uker før sprøytestart på menopour. Det førles bare så baaaaaaaaaah akkurat det der :(

Sitter som en tåpe med intense menskramper+omgangssyken..

hei. Jeg har nettopp hatt mitt første innsett og brukt et første forsøk, da ingen andre egg overlevde til nedfrysning. Er da over på forsøk nr 2 snart, å det med en liten klump i magen enda. Er ganske deppa, så ønsker kontakt med noen som er gjennom det samme, omså anonymt :)

Starter opp med spray på dag 21, å skal ta den 2 uker før sprøytestart på menopour. Det førles bare så baaaaaaaaaah akkurat det der :(

Takk guuuuud for omgangsdriten er over nå :) en kraftig mens oppå et misslykket forsøk PLUSS syken, det var hardt.. har aldri sovet så mye som jeg har gjort de to siste dagene.. må vel ta en blodprosent, da jeg er svimmel å mye hodepine (hatt jernmangel før), så det er i orden til neste forsøk ;) men godt å være ferdig med å sitte på dass :p

Viss du skriver inne på assistert befruktning så har du mange damer som er i samme båt som deg [emoji4]

Back
Topp