Ivf/isci

Appelsin12

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Januarlykke 2019
Marshmallows 2022
Litt gøy med en egen tråd for oss med prøverør :)
Hadde en slik tråd på forrige gruppe jeg var med i!
Er vi mange her inne? :) Kjenner igjen noen fra assistert :)

Noen som har satt inn flere egg?
Jeg satt inn to, et som var «fint» og et som ikke var bra nok for frys så fikk satt tilbake begge. Kun disse to som klarte seg. Ultralyd om 13 dager. Veldig spent :)

Jeg satt inn to, et som var «fint» og et som ikke var bra nok for frys så fikk satt tilbake begge. Kun disse to som klarte seg. Ultralyd om 13 dager. Veldig spent :)

Satte inn et egg, eneste som var igjen i fryseren :) Så spennende og se om du får fler eller en da :D Har en i familien, de fikk 3 etter å ha satt inn 2 egg :D

Slenger meg på her. 4 uttak, innsett 9 eller 10:wacky: håper denne sitter!!❤️

Skule satte 2 ,da fikk endelig milighet til det:smug:
Men fikk beskjed at de setter tilbake kun en når det blastocyst . Men hade det vart 2-3 dagers så kunne vi få 2.
Perfekt kvalitet :angel8 plus støttemedisiner i tillegg i form av AlbylE og prednisolon ,så kanksje den gangen:angel13:smiley-angelic001det klaffer

Kjenner jeg gruer meg allerede til å slutte med cyclogest:nailbiting:

Så kjekt å se deg her! Eg sniker fra august. Husker deg fra mars-gruppa. Håper den sitter for oss begge denne gangen ❤️
Trodde aldri det skulle skje igjen, så plutselig skjedde det :D takk, likeså :Heartred Nå er det vår tur :)

Noen som har vært overstimulert noen gang? Har litt smerter i underlivet og spesielt når jeg må på do og sånt, samt at jeg til tider er oppblåst. :nailbiting: Ikke ummeneskelig vondt, men kjennes godt.

Så kjekt med egen IVF gruppe! Jeg har hatt fire uttak med innsett. Har 1 SA i bagasjen så er selvfølgelig redd for at det skal skje igjen. Er 4+2 i dag. Var da jeg begynte å blø sist, så skikkelig nervepirrende.

flere som har murringer? Jeg har det jevnt å trutt gjennom dagen!

jeg satt inn 2- 2 dagers. Var god kvalitet på dem ifølge embryologen!

Har du noe magefølelse?

Magefølelsen sier 1 :) Har satt inn 2 egg 6 ganger å har tidligere blitt 1 beibi :)
+ syntes hcg har steget fryktelig seint hvis jeg sammenligner andre :p
Hva me deg? :)

Magefølelsen sier 1 :) Har satt inn 2 egg 6 ganger å har tidligere blitt 1 beibi :)
+ syntes hcg har steget fryktelig seint hvis jeg sammenligner andre :p
Hva me deg? :)

Aner ikke ☺️ Klarer ikke glede meg enda, er så redd for å miste. Var så dum å måle en temp i dag, og den var lavere enn den har vært tidligere. Håper ikke det betyr noe!!

Back
Topp