Ivf/icsi uten lutinus

Butterfly75

Glad i forumet
Har fått tilsendt resepter til medisin for kort regime. Det var ingen resept på stikkpiller. Er det en glipp eller er det noen som har hatt ivf/ucsi uten disse ekle stikkpillene??

Lengter etter å bli gravid ♥

Er det stikkpillene etter innsett du mener? Jeg skal hente disse etter uttaket fikk jeg beskjed om. Fikk resept når jeg var på Riksen på mandag.

Etter uttak mener jeg. Jeg gikk i hvert fall beskjed om å ta første etter jeg kommer hjem uttaksdagen

Oki. De to andre gangene har jeg fått alle resepter på en gang. Så syntes det var så rart at jeg ikke fikk nå :)

Skjønner det. Du får det nok neste gang du er der. Hvilke sprøyter tar du på kort regime?

Skjønner det. Du får det nok neste gang du er der. Hvilke sprøyter tar du på kort regime?

Jeg skal ta menopur og orgalutran :)
Pluss femar

Lykke til med forsøket :-)

Jeg har fått resepter på lutinus på kort-regime... jeg spørte om jeg måtte ha det, fordi jeg føler det ikke virker i det hele tatt, men det måtte jeg... :)Så du får nok sikkert resept før eller senere ;) (vil jeg tro)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har fått resepter på lutinus på kort-regime... jeg spørte om jeg måtte ha det, fordi jeg føler det ikke virker i det hele tatt, men det måtte jeg... :)Så du får nok sikkert resept før eller senere ;) (vil jeg tro)

Hadde også håpt jeg hadde sluppet det ;)
Har 2 esker igjen fra forrige omgangene. Ææææsjjj :eek:

Urr.. Følte alt kom ut igjen! Men to esker bør vel holde?

Urr.. Følte alt kom ut igjen! Men to esker bør vel holde?

Har tidligere fått 3 pakker.
Jaja får spørre i august når jeg skal ha uttak :)

Masse lykke til i august:) jeg skal også ha uttak i august. Blir såå spennende:)

Masse lykke til i august:) jeg skal også ha uttak i august. Blir såå spennende:)

Takk og masse lykke til du også ♡

Aner ingenting om akkurat det, men vil bare ønske deg lykke til med neste runde! Denne gangen SKAL det klaffe! :)

Tusen takk for det Knerten07 ♥

Back
Topp