IVF/ICSI på Maigaarden i Danmark

FruR

Flørter med forumet
Noen andre som har vært, er til eller skal til behandling hos Maigaarden?

Jeg har begynt på nesespray, og skal nok ned i uke 7 til uttak. De ville prøve å dyrke til blastocyster, men hva om de ikke har nok egg til det. Noen som har opplevd å måtte reise ned til innsetting plutselig noen dager for tidlig? Vi skal reise hjem samme dag som uttaket tenkte vi, men blir litt stressa av og ikke vite når man skal ned igjen ;-)

Hei, vi fikk ikke behandling der, men en her inne, Hermine, fikk behandling der mener jeg å huske. Let bakover i dagbøkene så finner du henne. Lykke til! :-)

Hei, vi fikk ikke behandling der, men en her inne, Hermine, fikk behandling der mener jeg å huske. Let bakover i dagbøkene så finner du henne. Lykke til! :-)
Takk for svar :-)

Da kan jeg lete der.

Jeg skal prøve et forsøk på Maigaard. :) Begynner på Spray 19 Februar :)

Hei.
Vi driver med icsi hos maigaard. Vi var der for egguttak den 4.april og fikk innsetting den 8.april.

2 uker senere, viser blodprøve ganske lav hcg på 22 og den har doblet seg hver 48. time. Men er fortsatt lav.

3 dager senere hadde jeg kraftige mensensmerter og blødde mye, men så stoppet det dagen etter til nå. Fikk mail fra maigaard der det stod at jeg kunne bare stoppe med crinone og blodfortynnende medisin, også fikk jeg beskjed av legen som vi går til her i Norge, om å bare fortsette med medisinene siden hcg stiger...så forvirrende og sliten...

Hei.
Vi driver med icsi hos maigaard. Vi var der for egguttak den 4.april og fikk innsetting den 8.april.

2 uker senere, viser blodprøve ganske lav hcg på 22 og den har doblet seg hver 48. time. Men er fortsatt lav.

3 dager senere hadde jeg kraftige mensensmerter og blødde mye, men så stoppet det dagen etter til nå. Fikk mail fra maigaard der det stod at jeg kunne bare stoppe med crinone og blodfortynnende medisin, også fikk jeg beskjed av legen som vi går til her i Norge, om å bare fortsette med medisinene siden hcg stiger...så forvirrende og sliten...
Årh. Så kjedelig når det sier forskjellig. Hvordan gikk det?

Hvordan gikk forsøket? :-)

Ble dessverre ikke gravid, men jeg fikk ut mange flere egg. Har tidligere fått mellom 2 og 4 egg og på Maigaard fikk jeg ut hele 9 egg. Har t.o.m 3 egg på frys. :) De er så utrolig koselige der nede. Skal ha fryseforsøk nå i mai og jeg gleder meg veldig til og treffe de flotte folka på Maigaard igjen. :) Hvordan ligger du ann?

Da var det hvert fall et bra forsøk, og det kan jo fremdeles gjøre deg gravid. Så fantastisk med tre egg på frysen!! Så spennende. Vi skal også ned i denne måneden. Jeg begynte på spray 27/4, så skal til klinikken rundt den 20. mai. Det er fersk forsøk med langt regime. Håper det går bra denne gangen, og vil helst tvillinger. Så slipper vi alt dette styret igjen. Har du barn fra før?

Da var det hvert fall et bra forsøk, og det kan jo fremdeles gjøre deg gravid. Så fantastisk med tre egg på frysen!! Så spennende. Vi skal også ned i denne måneden. Jeg begynte på spray 27/4, så skal til klinikken rundt den 20. mai. Det er fersk forsøk med langt regime. Håper det går bra denne gangen, og vil helst tvillinger. Så slipper vi alt dette styret igjen. Har du barn fra før?

Er det første turen din til Maigaard? Her lar mensen vente på seg, så skal se vi havner der nede på samme dagen :) Jeg har 3 barn fra tidligere forhold. Mannen min har ingen barn. Pga tette eggledere, så er det IVF.

Back
Topp