Vi er i gang med vårt 3. ICSI. Begynte på nesespray 22.okt, sprøyter 6.nov og ul 15.nov. Har også hatt 2 frys. Vært prøvere i 10 år...
Jeg krysser armer og fingre for deg!
Jeg har stor respekt for de som klarer denne prosessen flere ganger... Det er vannvittig tungt dette!
Er bare mitt første forsøk. Har innsett i morgen hvis jeg ikke er overstimulert.
Synes det er mye om og men hele tiden i denne prosessen. Noe å tenke på hele tiden. Tror samboer begynner å bli lei av at jeg bekymrer meg så mye hele tiden.
Jeg blir lei meg når venninner blir gravide, men samboer skjønner ikke hvorfor jeg skal bry meg om det.
Han er ganske avslappet i forhold til alt. Føler at det er mere min greie dette her.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er så enig med deg, det er vannvittig mye frem og tilbake.
Først skal man ha uttak,så er det jo det nervepirrende, HVOR mange egg?!
Deretter er spørsmålet hvor BRA kvalitet? Hva sier telfonen dagen etter om hvor mange som har overlevd?
Når man endelig får beskjed om at allefall 1 (og helst flere) har overlevd,så kommer tankene rundt innsett,vil alt gå som det skal? Blir egget lagt rett? Overlever det innsettet?
OGSÅ mine damer og herrer... RUGETIDEN!!
Gud hjelpe meg...
Hva skal man finne på?
Jeg har nå sittet å gjort ferdig ett hav av innbydelser til bryllupet vårt i Desember, masse pirk for jeg lager dem selv.
Har hunder som får ekstra lange turer i disse dager og en hest som får ENDA MER stell enn vanlig.
Venner jeg stikker innom enda mer enn før, og ja. hehe.
Det er ikke lett dette, men før eller siden SKAL vi ha premien vår!