IVF i Danmark, termin 20.02.22

Krissi_84

Andre møte med forumet
Hei :)

I dag er jeg 4+6 og kjenner meg litt urolig. Merker at det skjer en del ting i livmor, spesielt på den ene siden og merker også at det verker/støl i lysken og nedover låret.
Er det noen som kjenner igjen dette? Er dette normalt? :)

I fjor hadde jeg en abort, nesten med en gang. Begynte å blø etter 3-4 dager etter innsetting ( og varte i 4-5 uker).Da hadde jeg mer intense smerter over hele, ikke bare på en den ene siden. Er vel redd for at noe slikt skal skal skje igjen.
 
Hei :)

I dag er jeg 4+6 og kjenner meg litt urolig. Merker at det skjer en del ting i livmor, spesielt på den ene siden og merker også at det verker/støl i lysken og nedover låret.
Er det noen som kjenner igjen dette? Er dette normalt? :)

I fjor hadde jeg en abort, nesten med en gang. Begynte å blø etter 3-4 dager etter innsetting ( og varte i 4-5 uker).Da hadde jeg mer intense smerter over hele, ikke bare på en den ene siden. Er vel redd for at noe slikt skal skal skje igjen.
Gratulerer så masse! :Heartred

Jeg husker jeg hadde masser av det hver dag frem til uke 9 ca og ellers litt her og der utover svangerskapet. Såkalte ligamentssmerter:)
 
Hei Det går fint♥️ 13+1 i dag. Skal på ul i morgen. Det gleder jeg meg veldig til! Hvordan står det til med deg?
 
Hei Det går fint♥️ 13+1 i dag. Skal på ul i morgen. Det gleder jeg meg veldig til! Hvordan står det til med deg?
Takk som spør :)
Jo, her begynner ting å gå seg til igjen etter en ganske tung og vanskelig periode.
Så godt å høre at dette går veien for deg ❤️
 
Back
Topp