IVF Fyremadel

Bkno7924772

Første møte med forumet
Hei!
Jeg er i gang med første IVF-forsøk, og ikveld skal jeg sette eggløsningssprøyta Ovitrelle.
Men idag morges satt jeg siste sprøyte med Fyremadel, men nå er jeg superstressa fordi det gikk noen få dråper tapt når sprøyta ble dratt ut Har andre erfaring med dette og kan gi meg noen betryggende ord???

Hei!
Jeg er i gang med første IVF-forsøk, og ikveld skal jeg sette eggløsningssprøyta Ovitrelle.
Men idag morges satt jeg siste sprøyte med Fyremadel, men nå er jeg superstressa fordi det gikk noen få dråper tapt når sprøyta ble dratt ut Har andre erfaring med dette og kan gi meg noen betryggende ord???

vil anbefale deg å stille spørsmålet på gruppen til assistert befruktning. Der er det sikkert noen som kan gi deg et godt svar på det :)

Tviler på noen få dråper er det utellende du fikk jo mesteparten, lykke til

Hendte jeg mista noen dråper, gikk fint det. Har et IVF-barn :D

Hei!
Det hadde ingenting å si på mitt første IVF barn heller :happy:

Back
Topp