IVF forsøk og gravid

sillymor

Betatt av forumet
hei dere her inne!!
Ville bare si at jeg har nå gjennomgått mitt første IVF forsøk og så langt så har det lykkes...
Jeg tok den første blodprøven på mandag og den viste Hcg på 78.. Dagen etter kom mensen og jeg ble veldig bekymret.. Fikk ny blodprøve på onsdag og den viste 180.. Altså.. den hadde steget mer enn fordobblingen.. og jeg ble rolig igjen... Jeg er gravid.. !!
Lykke til på veien dere som skal igjennom dette.
Klem

Hører ikke til her, men ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet og så ville jeg gratulere deg/dere masse.[:D]

ORIGINAL: silly er gravid

hei dere her inne!!
Ville bare si at jeg har nå gjennomgått mitt første IVF forsøk og så langt så har det lykkes...
Jeg tok den første blodprøven på mandag og den viste Hcg på 78.. Dagen etter kom mensen og jeg ble veldig bekymret.. Fikk ny blodprøve på onsdag og den viste 180.. Altså.. den hadde steget mer enn fordobblingen.. og jeg ble rolig igjen... Jeg er gravid.. !!
Klem

Fantastisk! Ønsker dere masse lykke til.
Hos oss lyktes det på andre forsøk og i dag har vi ei frøken på snart 1 1/2 år.

Hei Hei!

Fikk du mensen og var gravid? Hvor lenge blødde du da? Var det som en vanlig menstruasjon?
Har vært igjennom ivf jeg å, misslykket da[:(] men venter på fryseforsøk, håper den vil sitte da!

Gratulerer så mye med den lille spiren[:)]

Hei Kate!!
Jeg fikk ikke mensen men en blødning.. ringte sykehuset og der sa hun at jeg skulle ta en ny blodprøve og det gjorde jeg og den viste at jeg helt tydelig var gravid.. Hcg hadde mer enn fordobblet seg så sykepleier sa at om jeg fortsatte å blø måtte jeg bare komme tilbake og ta flere tester. Ikke så mye annet å gjøre før UL den 30 okt.. Jeg blødde ikke mye bare litt.. og jeg tror så vist jeg er gravid ennå.. Fikk satt inn 2 egg så jeg regner med at det kun er den ene som har overlevd.
Lykke til med fryseforsøket...

GRATULERER MASSE!!!!! LYKKE LYKKE TIL[:D]

IVF - Intro Vitro Fertilation (prøverør.)

Gratulerer dere alle !

Tusen Takk alle sammen !! Kjempe koselig å få så mange hilsner...
Det har til slutt slått meg at jeg er gravid og jeg begynner å tro at det endelig er sant..
Gleder meg vilt til UL på mandag.. Føler at jeg da kan slappe litt mer av etter det første titten inn i magen.. Er kjempe spent på om alt er ok og bra der inne og hvor mange som sitter der...
Lykke til videre alle sammen.
Klem

ORIGINAL: silly er gravid

hei dere her inne!!
Klem

Hei og gratulerer så mye!
Jeg har også vært gjennom prøverørsforsøk, ble nå gravid på 2 forsøk og gleden blir bare helt enorm. Fint å høre om flere som blir gravide som sliter, unner ingen og måtte vente så lenge på å få det ønsket oppfylt.
Ønsker deg masse lykke til videre! [:)]

Hei ! Ser her at jeg har lagt inn ett innlegg hvor jeg gleder meg til UL. Vel, nå er den gjennomført og vi er helt lykkelige... Der så vi vårt lille under og ett hjerte som banket.. Legen sa at sannsynligheten for at alt går bra nå er ganske stor... ettersom de nå har sett ett bankende hjerte....
Da er dere informert og håper at dette kan være en liten oppmuntring til dere som prøver.. (det finnes håp)
Klem til dere alle og lykke til !!

Hei jeg lurer på hvilken andre behandling måtte du ta før ivf?ar vart aktiv prøver nå over 1 år uten at noe skjedde ennå[:(]... Skal nå ta hormonprøver og lurer ganske mye på hva neste steg blirer veldig lei av å vente vil ha en lite bebys

Back
Topp