Ivf etter sterilisering?

HøstVinterMamma75

Blir kjent med forumet
Jeg steriliserte meg under ks, når vi fikk sønnen vår i februar i fjor.
Ønsker ikke noe negative tilbakemeldinger.
For ja, jeg forhastet meg muligens når jeg tok det valget... :(
Men, det må vi leve med...

Og nå er mannen min så oppsatt på å få et barn til.
Så nå ser vi litt på muligheten...

Er det noen her som har prøvd ivf etter sterilisering?
I såfall, hva er erfaringene? Har dere lyktes?

må spørre, er det tanken på at det er vanskelig/umulig som kan gjøre at det frister med flere?  for eg rekner med at tvilen var liten i tiden fram mot ks?    

Eg steriliserte meg i Feb i år, og eg fekk beskjed om at det kan gjerast om. Men % va lav for at eg kan bli gravid igjen. No brukte eg 2 år på å bestemme meg og har fått ufattelig mykje negativ respons sida vi har bare en unge. Men eg kjenne ikkje historien din, ser du har ein rekke årstall på signaturen din.... Men eg får også den tanken om at kanskje du ve ha no når du ikkje kan få??? Ikkje vondt meint...

Eneste jeg vet er at det går an. Dere må nesten ta kontakt med en privatklinikk å høre (tviler på dere får noe i det offentlige når dere har flere barn.)

Saken er at jeg har 4 barn, og JEG følte meg ferdig med å få barn.
Men, min kjære har "bare" 2 (og det er de 2 minste mine).
Han har en drøm om 3 egne barn, som har blitt forsterket veldig i det siste.
Han klarer ikke å slå tanken fra seg. Så jeg har sagt meg villig til å være med på å prøve å få oppfyllt den drømmen. Så det er ikke jeg som ønsker noe jeg "ikke kan få" nei... Men, jeg som sier meg villig til å oppfylle hans drøm.

Døm den som vil, men sånn er det :)

det blir jo litt anderledes enn viss dere hadde 4 sammen.  lykke til, håper dere får det til på en måte :)

Back
Topp