IVF etter MA

Enga1

Blir kjent med forumet
Jeg står midt i en MA og skal (forhåpentligvis) ta cytotec på fredag. Venter på siste prøver før det settes i gang.

Men, dere andre som har hatt MA. Hvordan har det gått på de neste innsettende?

Jeg hadde en MA i fjor sommer, oppdaget på rutineultralyd i uke 7 (men jeg mistenkte det før UL). Fikk Cytotec og aborten gikk greit for seg. Satte så inn fryst blasto neste runde og ble gravid, har snart termin :)

Jeg hadde en MA i fjor sommer, oppdaget på rutineultralyd i uke 7 (men jeg mistenkte det før UL). Fikk Cytotec og aborten gikk greit for seg. Satte så inn fryst blasto neste runde og ble gravid, har snart termin :)
Så bra! Gratulerer ☺️ tusen takk for en lykkelig historie! Det trengte jeg ❤️

Hadde en MA i uke 7 etter mitt andre innsett, november -21 (skjønte selv hvordan det lå an før UL). Hadde et fryseforsøk i januar som var negativt, og ferskforsøk i juni -22, som ble baby:)

Har bare hatt ett innsett (fet april/mai) etter MA (uke 6, i feb) og det festet seg ikke. Men hadde en komplisert MA og kraftig overstimulering etterpå så kroppen var definitivt ikke klar. Neste runde for oss blir i juli eller august (trengte virkelig en pause).

Masse lykke til på fredag og ved kommende pp :Heartred

Jeg står midt i en MA og skal (forhåpentligvis) ta cytotec på fredag. Venter på siste prøver før det settes i gang.

Men, dere andre som har hatt MA. Hvordan har det gått på de neste innsettende?
Jeg måtte vente to sykluser (altså, SA+cytotec blødning og 2 menser), så ble det innsett av 5-dagers første eggløsning etter det. (Nå er jeg 38 uker på vei!)

Back
Topp