IVF Danmark

mars-mirakel

Blir kjent med forumet
Hei! Gammel bruker tilbake i ny "forkledning"... Jeg lurer på om det er noen her som har fått behandling med IVF i Danmark? Vi har hatt en del forsøk i norge,har vært prøvere i 5,5 år... og lurer nå på om vi skal gi det et forsøk "over dammen"... noen her som har erfaringer, og eventuelt anbefalinger om hvilken klinikk som er bra?

Eg har hatt eit ICSI og to frys hjå Maigaard i Århus DK. Veldig hyggelige og flinke der! Det dei tilbydde der som dei vel fortsatt ikkje har begynt med i Norge er hatching av egga før innsett. Dei fjerner litt av hinna ytterst på egget, noko som skal virke positivt på festeprosessen. Eg lykkast dessverre ikkje der heller, men absolutt verdt eit forsøk. Veit det er ein klinikk i København og mange har gode erfaringar med, men hugsar ikkje navnet på den no. Du får ta å google litt. Kva var ditt tidligare nick?? (Eg har vore medlem sidan 2009 no)

Vi har også hatt to forsøk i Danmark hos Maigaard og har vært veldig fornøyd med service og behandling. Dessverre uten positivt resultat her også.
Hvis du vurderer utenlands kan du sjekke Hellas og klinikken i San Diego (tror den heter La Perla). Skal visstnok være en av verdens beste på IVF...

IVF kan du få på Storkklinikken i København! Jeg ble inseminert der og det satt for meg. Men jeg skulle bruke IVF der hvis det ikke gikk med inseminasjon :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp