IVF-barn

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
IMG_1027.JPG
Da ser det ut som det blir et IVF-barn på oss også:) Testdato er egentlig på onsdag, men jeg har de siste dagene blitt så utålmodig at jeg bare måtte reise innom apoteket. Hadde faktisk ikke trodd jeg skulle oppleve en positiv test igjen. Den tanken har vært så fjern. Da er det bare å krysse fingra for at spira sitter i 9 mnd.

Gratulerer :-) jeg venter selv en aih baby nå om ikke så lenge <3 krysser for at alt går smertefritt for dere fremover nå... <3

Vis vedlegget 213903 Da ser det ut som det blir et IVF-barn på oss også:) Testdato er egentlig på onsdag, men jeg har de siste dagene blitt så utålmodig at jeg bare måtte reise innom apoteket. Hadde faktisk ikke trodd jeg skulle oppleve en positiv test igjen. Den tanken har vært så fjern. Da er det bare å krysse fingra for at spira sitter i 9 mnd.

Gratulerer så mye! Har selv akkurat fått en positiv test etter ivf, fikk svar på blodprøver i dag så nå begynner det å gå litt mer opp for meg:p Krysser fingrene for at det lille mirakelet sitter for oss begge i 9mnd!

Gratulerer så mye! Har selv akkurat fått en positiv test etter ivf, fikk svar på blodprøver i dag så nå begynner det å gå litt mer opp for meg:p Krysser fingrene for at det lille mirakelet sitter for oss begge i 9mnd!
Å, gratulerer!:D Jeg må nok ha svar på blodprøva først ja;) Er mest spent på hvordan det går etter jeg er ferdig med lutinus. Ferdig på onsdags morgen.

Gratulerer!![emoji4]

Back
Topp