twinanne Forumet er livet 16 Feb 2009 #1 Ønsker deg ykke til idag med uttaket. Venter spent påoppdatering de nærmeste dagene fra deg, krysser fingrene alt jeg kan for deg snuppa[:)]
Ønsker deg ykke til idag med uttaket. Venter spent påoppdatering de nærmeste dagene fra deg, krysser fingrene alt jeg kan for deg snuppa[:)]
R RANDÅLF Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP 16 Feb 2009 #2 Ja henger meg på og sier masse masse lykke til i dag[:)][:)][:)][:)] Gleder meg til å høre hvordan det gikk[:)]
Ja henger meg på og sier masse masse lykke til i dag[:)][:)][:)][:)] Gleder meg til å høre hvordan det gikk[:)]
*Bobbo* Forumet er livet 16 Feb 2009 #3 ORIGINAL: twinanne Ønsker deg ykke til idag med uttaket. Venter spent påoppdatering de nærmeste dagene fra deg, krysser fingrene alt jeg kan for deg snuppa[:)]
ORIGINAL: twinanne Ønsker deg ykke til idag med uttaket. Venter spent påoppdatering de nærmeste dagene fra deg, krysser fingrene alt jeg kan for deg snuppa[:)]
VilSåGjerne Forumet er livet 16 Feb 2009 #6 IVARA, eg ønsker deg kjempe masse lykke til i dag. Håper virkelig at de får ut gullegget i dag!!!! enker masse på deg!!!!!!!! stOOOOOOr klem fra meg[:)]
IVARA, eg ønsker deg kjempe masse lykke til i dag. Håper virkelig at de får ut gullegget i dag!!!! enker masse på deg!!!!!!!! stOOOOOOr klem fra meg[:)]
M [miss] Forumet er livet 16 Feb 2009 #7 Masse lykke til vennen! Håper på godt nytt fra deg når du er komt heim og er kommet deg litt etter uttaket[:)]
Masse lykke til vennen! Håper på godt nytt fra deg når du er komt heim og er kommet deg litt etter uttaket[:)]
raja10 Elsker forumet 16 Feb 2009 #9 Henger meg også på lykkeønskningene her inne !! Har fulgt med på deg og ønsker deg virkelig alt godt nå !!! Krysser fingrene.
Henger meg også på lykkeønskningene her inne !! Har fulgt med på deg og ønsker deg virkelig alt godt nå !!! Krysser fingrene.