Ivara

*Bobbo*

Forumet er livet
Masse lykke til på forsamtalen på Riksen imorra. [:)][:)][:)]

Lykke til[:D]

Håpa du snart e i gong igjen[:)][:)][:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Lykke til[:D]

Håpa du snart e i gong igjen[:)][:)][:)]

Ååååh, dette er spennende!

Masse lykke til [:)] Håper du får slippe til kjapt[:D]

Lykke til, her er vi spente[;)]

Nå er du inne til samtale. Er såååååååå spent på deres vegne. [;)]
Gleder meg til oppdatering. [:)][:)][:)]

Så godt å lese at du fikk en positiv opplevelse. [:)]
De er utrolig hyggelige på Risken, likte oss veldig godt der.

Spennende med oppstart på nyåret da vennen.

så flott ivara[:)]
tiden fram til nyttår no vil fly avgårde og det vil resten og så vips så er mars der[:D]

så imellomtiden får du være her inne med oss og skravle[:D][:D][:D][:D]

stor klem til deg fra meg[:D]

Hørtest ut som et flott opplegg på sjukehuset der da[:)] Nærmest spennende!!

Dumt at det ikkje blei oppstart før i februar på medisinene, men, imens får dere prøve på den "naturlige" måten da[;)] Skader jo ikkje det[:D]
Gler meg i vertfall til å følge deg videre vennen[:)] Tenke seg til, i mars/april er nok du ein av dei heldige som testar positivt[:D][:D]
Skal i vertfall krysse fingrane for det[;)][:D][:D][:D]

Klem til deg

Så flott at du fekk ein fin opplevelse[:)][:)][:)]

Blir litt ventetid då, men når ein vente på nåke godt..[:D] Du får bruka ventetida te å lada skikkelig opp og kosa deg.

Klem

Dette høres bra ut, rart at de ikke så noe på det private sykehuset, men det trenger jo ikke å være noe heller.

Men føler at du er i trygge hender nå, da gjenstår bare ventetiden frem til du kan starte opp nå.
Men kos deg i julen først du så går nok tiden fort[:)]

Det hørtes jo ut som en bra opplevelse Ivara! Må være spennende å få den omvisningen og få forklart litt ting i detalj[:)] Nå er det bare til å kose seg i julen, og så braker det løs på nyåret. Blir spennende å følge deg[;)]

ORIGINAL: Ivara

Da er jeg tilbake.
Det var en kjempepositiv opplevelse. [:)]

Først var det fellesmøte med 2 andre par. Sykepleier informerte om hormonbehandlingen og slikt. Opplæring i sprøyte og crinone, og informasjon om bivirkninger. For oss var jo ikke dette noe nytt, men hele gjennomgangen var veldig fin. Sykepleieren ble litt paff da jeg sa at vi ikke trengte å få med puregonpenn fordi jeg hadde en fra før da. Skulle sikkert forklart hvorfor , men ville ikke siden de fire andre satt der også.
Ihvertfall leverte vi den tilbake (er ikke nødvendig å lage mer avfall enn nødvendig).
Etter at sykepleieren hadde gått så var det sjefen for laboratoriet som informerte om hele befruktningsprosessen og alt som skjer på lab'en fra uttak til innsetting. DET var facinerende. Fikk nesten lyst til å omskolere meg til bioingeniør jeg [;)] Så var det omvisning på laboratoriet hvor vi fikk se alt utstyret.

Deretter var det legetime. Den var relativt fort gjort siden vi hadde gjort dette før og hadde anbefalinger med oss fra Aleris. Så de skulle følge anbefalingene derfra i forhold til ICSI og hvor stor dose puregon jeg skal ha (150 IE). Men han måtte ta en titt på meg allikevel da, så jeg fikk en ny runde med innvendig UL.
Etter å ha tittet litt lurte han på om jeg har mye smerter, og jeg måtte jo innrømme at jeg har det akkurat nå for tida. Hvordan det? Jo, han syntes kanskje han så tegn til lett endo, men det kunne like gjerne være at det hang igjen litt fra forsøket på Aleris. Jeg var kjapp til å spørre om lap da, men han mente det ikke skulle være nødvendig i første omgang. Men hvis jeg ikke blir gravid på to forsøk kommer de til å anbefale lap før tredje.

Opplegget videre nå blir at jeg ringer inn mens i desember og januar, oppstart medisiner i februar og uttak og forhåpentligvis innsetting i mars. [:)]

Ååh, snuppa så bra det ble en positiv opplevelse!! Har tenkt mye på deg i dag. Tenk, om ikke lenge er dere i gang igjen.. [:)] Nå er det bare å nyyyte julen og det nye året, og stille opplagt til forsøket med stor F [;)]

Stor stor klem [:)]

Back
Topp