IUI behandling

M

Maritah91

Guest
Er det noen som har vært igjennom IUI behandling?
Hvor mange runder måtte du/dere igjennom før det klaffet?

6 runder uten hell, så over på ivf. Min anbefaling er å gi seg på tre runder å gå over til ivf.

Vi har lignende erfaring som Alaska (5 runder uten positiv test, sen over på ivf). Det var ingen åpenbar grunn til at det ikke fungerte for oss. Kan være at det ville ha fungert etter hvert - er ikke mye høyere sjanse å blir gravid enn på "vanlig" måte. Jeg vet om et par som hadde 16(!) runder iui innen den satt. Og andre som har blitt gravide på 1 eller 2 runder.

Vi har hatt 6 runder IUI. Ble gravid på 1. og 5. runde, men mistet i uke 6 og 8.

Blitt gravid på totalt 3 av 5 IUI. Kun et levendefødt barn, men det har jo ikke noe med IUI som metode å gjøre. Til sammenligning har jeg satt inn egg tre ganger (etter IVF), blitt gravid to av disse. Ikke resultert i barn. Jeg har med andre ord ganske lik graviditetsrate med iui og ivf. Hvor mange runder du trenger før det klaffer er jo veldig individuelt, men de fleste anbefaler å gå over til IVF etter ca tre ganger.

Hatt tre rundar med IUI utan hell. Har gått over til IVF no, og kryssar fingrane for at det går betre.

Back
Topp