ItWorks - hva er greia??

Prox

Gift med forumet
Hva er det som gjør at noen faktisk krymper så sykt mye? :eek:
Noen varig effekt har det garantert ikke og det er ALT for dyrt så jeg får ikke prøvd det selv.. Men har sett noen syke før/etterbilder.

Hører det skal fungere på strekkmerker også? Men hva er det som gjør at noen påstår at det fungerer så bra - mens andre sier det er rein bløff? :eek:

Last edited by a moderator:
Hadd ikke hørt om det en gang, jeg :P Måtte Google det. Merker jeg er litt skeptisk, altså ;)

Er så skeptisk til sånt, altså. Ring og spør om de ønsker talsperson i Norge, kanskje du får prøve gratis :D

Har testet en og det funket veldig bra på meg. Så har nettopp bestilt meg 3 mnd forbruk. Får se om det fungerer i lengden.

Som regel virker det ikke og virker det så er det ikke for alltid... Dessverre

Har en venninne som gikk inn 8 cm rundt magen etter 4 stk. Tror jeg prøver selv før bryllupet i august :p

Har det holdt seg slik i ettertid også da?
Det er ikke så lenge siden hun gjorde det, men skal ta å spørre igjen neste gang jeg treffer henne :)

For min del så hadde jeg blitt happy bare det holdt seg til etter bryllupet hehe..

Det er ikke så lenge siden hun gjorde det, men skal ta å spørre igjen neste gang jeg treffer henne :)

For min del så hadde jeg blitt happy bare det holdt seg til etter bryllupet hehe..
Ja setter pris på hvis du spør:) blir spennende å høre:)

Hvorfor skjønner ikke jeg hva det er selv om jeg Google!? Må jo være tett jeg.. :p Kan noen forklare meg? Er det wrap rundt magen? Og hvorfor skal det funke? Og hvorfor skriver noen "har prøvd 4" osv? Funker en wrap bare en dag, eller er det piller eller hva? Haha! *stupid*

Bodywraps har tre hoveoppgaver. Den former, strammer og toner huden på flere problemområder på kroppen. Som f.eks mage, lår, armer, sete og hals.

Virker den på cellulitter og løshud ?

Den fungerer veldig bra på både cellulitter og løshud.

Er resultatet varig ?

Så lenge man har ett varier og sunt kosthold og er aktivitet vil resultatet vare. Bodywrapen vil fungere som et suplement til ett sunt og variert kosthold.

Hvordan følest det ut og ha på wrapen ?

Første gang man prøver bodywrap, skal man kun ha den på i 45 min for å sjekke evt hudreaksjoner som utslett. Wrapen er helt uten parabener og består kun av urter. Man bør drikke nok vann under prosessen, vist ikke kan man føle seg tørr i munnen og få hodepine.

Mange vil også oppleve å få mer energi og bedre fordøyelse etter å ha startet med bodywraps.

Bør man man binde seg ?

Man må ikke, men det lønner seg. I kundeklubben får man over 40% rabatt om man binder seg i 3 mnd. Dem aller fleste ønsker og bruke 2-3 pakker med wraps før man oppnår det resultatet en vil ha. En stor bonus er også at It Works etterbetaler alle sine kunder 10% av alle kjøp i form av "perkpoints", disse kan taes ut i varer. Verver man venner iløpet av sine første 30 dager som kunde, får man også en pakke med gratis wraps.

Hvor raskt vil man se resultat ?

9/10 merker forskjell etter en wrap, noen trenger flere. Alle er ulike, og har forskjellig mengde og typer fettceller. Den bryter ned fett i fettcellene, og gir ikke noe vesketap.

Kan man wrappe og trene samtidlig ?

Nei, da vil ikke urtemixen trekke seg inn i bindevevet og man bør også vente minimum 2 timer med og dusje etter man har wrappet seg.

Tenker at det må være genialt før f.eks bryllup ol, men tviler på at det er noe varig resultat..

Back
Topp