Itte mye...

Vesla07ogTøffen10

Glad i forumet
jeg har å ha på meg gitt. Har hatt tre mammabukser... nå har det blitt hull i rumpa på to av de.. så nå har jeg bare ei igjen. Håper nesten på å kunne få føde til uka jeg. Selv om terminen sier 8mai.

Hehe, har ikke mange bukser jeg heller.. Har en mammabukse, men den er så stygg så den passer seg ikke ute blandt folk[8D] Så har jeg stjelt joggebuksa til typen..

Har ett par tihgts og en olabukse med strikk i livet som jeg bruker til nød.. Om jeg skal noe.. [8D]

Har du møtt bestevennen min tightsen???[:)] billig og veldig komfortabel å ha med å gjøre[:)]

Jeg har ikke kjøpt noe spesielt med mammaklær i det hele tatt!! Var en tunika bare og undertøy da!
Har bare gått med joggebukser og tights, veldig behagelig og lett å gå med, som jente05 sier[8D]

Har ikke kjøpt et eneste mammaplagg jeg.. Fikk en topp av søstera mi, men den var jo altfor stor, så den har jeg ikke brukt [;)]

Jeg har fått tre mammabukser, også har jeg fått en mamma tights og eide ca 10 joggebukser fra før av. Dessuten kommer jeg fortsatt inn i strømpebuksene mine fra før sv.skapet. Strømpebukser kan jeg anbefale, jeg føler meg hvertfall fresh med strømpebukser og kjoler eller lange topper el.

Fikk sjokk da jeg prøvde shortsene mine da. Flere av dem som ikke passer nå[&o]

Back
Topp