It's a girrrrrl!

Poteten

Glad i forumet
Da har jeg vært på den ordinære ultralyden. Alt så fint ut og det er nok ei lita jente der inne! Det er så rart for jeg trodde det var gutt. Men veldig veldig koselig :) Ble flyttet fra 3. til 1. desember, men det er vel bare å regne med at hun kommer litt på overtid. Håper dere andre får gode opplevelser på deres UL!

Gratulere så masse med ei jente i magen Ska på ul 5 juli å e da ca 15 uka på vei, kanskje kjønnet vises da,men tvile...;o)

Gratulerer med ei lita jente, så koselig! :-) ser fram til ul selv, og håper på å få vite kjønnet :)

Moro med jente!!! :-) Tror jeg får sjokk om det er jente hos meg! Er 99% sikker på gutt. Kan liksom ikke se for meg noe annet. Hadde vært kjekt med jente, der er navnet klart. Nix, gutt i magen min<3>

Gratulerer så masse med jentebaby i magen :) :)

Jeg fikk vite at jeg har gutt i uke 15+3, men har ordinær UL 3 juli, så jeg sier meg ikke sikker før det :)

Tusen takk!! Det er så rart å si hun... Men hvor sikre kan man egentlig være når de sier det på UL? Det hørtes ikke ut som det var noen tvil, men de kan vel ikke være 100 % sikre?

Gratulerer med jente i magen!!!
Var selv på ul i går, 15+2, men de klarte ikke se kjønnet, så må vente tålmodig på ordinær ul som jeg fortsatt ikke har fått innkalling til engang...

Gratulerer med jente i magen :)))

De kan nok aldri være 100% sikker, men jeg tror nok at som regel så ser de riktig...

Vi fikk vite jente på 3D ul i uke 23 med nr.3.... Han var veldig sikker han på ultralydklinikken.... veeeeel, ut kom en gutt... :) Vi hadde heldigvis vært på ul hos legen min i uke 32 og 2 ganger til etter det så vi fikk vite de gangene at det var gutt. men for å si det sånn så stolte jeg ikke på det før han var kommet ut.... vet ikke helt hva jeg vil tro denne gangen, skal på ul 9juli, men ser jeg utstyret selv så vil jeg nok tro på det :)

Gratulerer med ei jente :D Gleder meg til jeg får vite kjønnet ;))

FruSkjong skrev:
Gratulerer med jente i magen :)))

De kan nok aldri være 100% sikker, men jeg tror nok at som regel så ser de riktig...

Vi fikk vite jente på 3D ul i uke 23 med nr.3.... Han var veldig sikker han på ultralydklinikken.... veeeeel, ut kom en gutt... :) Vi hadde heldigvis vært på ul hos legen min i uke 32 og 2 ganger til etter det så vi fikk vite de gangene at det var gutt. men for å si det sånn så stolte jeg ikke på det før han var kommet ut.... vet ikke helt hva jeg vil tro denne gangen, skal på ul 9juli, men ser jeg utstyret selv så vil jeg nok tro på det :)

Takk takk!
Såpass ja... kanskje la vær å bare kjøpe rosa da, hehe :)

carrie skrev:
Tusen takk!! Det er så rart å si hun... Men hvor sikre kan man egentlig være når de sier det på UL? Det hørtes ikke ut som det var noen tvil, men de kan vel ikke være 100 % sikre?

Han som gjennomførte ULen sa  at han kunne si 100% sikkert at det var gutt. Men det er vel helst jentene man kan risikere er gutter? ;)

gratulerer såå mye med en liten prinsesse :D va sjøl på ul 5 juli og fikk vite at vi venter jente nr 3 :D er ikkje helt over bevist så venter med kles kjøping litt til :)

Grattis!:) jag var på UL igår och doktorn sa också jente till oss:). Men dock vågar jag inte tro på det helt enda:))

Back
Topp