IT'S A GIRL

:D

Så gøy! Gratulerer!

Gratulerer!! :)
Når har du termin? Du skal føde på fredrikstad ikke sant??
Jeg og nemlig, termin 3 desember..

Jeg har hatt en sterk følelse at det ble gutt, så ble overrasket! Men veeeldig fornøyd!! ❤ Alt så kjempe bra ut, og det var betryggende å høre!

Gratulerer!! :)
Når har du termin? Du skal føde på fredrikstad ikke sant??
Jeg og nemlig, termin 3 desember..

Dette var ikke den ordinære Ul'en, så får nok mer eksakt termin i Juni, men jeg ble flyttet litt tilbake, så mulig jeg bikker over i desember! :-)

• Liker
Reactions: TME
Ååh, gratulerer så masse og for ei nydelig prinsesse ♥

Dette var ikke den ordinære Ul'en, så får nok mer eksakt termin i Juni, men jeg ble flyttet litt tilbake, så mulig jeg bikker over i desember! :-)

Spennende! :) hvor var du på ul hen nå? Jeg var på ul hos bjørnebekk på mandag og alt så bra ut, men fikk ikke vite kjønnet da. Har ikke fått time til ord.ul enda men blir sikkert i slutten av juni/ begynneisen av juli

Jeg var på Gule Huset i Moss! Har time til Oul 27/6 på SøF!
Hun på Gule Huset er veldig dyktig, og målte fosteret etter alle kunstens regler! :-) Mente hun ikke var i tvil om hva det var! Hadde jo lyst til å klemme henne etterpå! :-)

Jeg var på Gule Huset i Moss! Har time til Oul 27/6 på SøF!
Hun på Gule Huset er veldig dyktig, og målte fosteret etter alle kunstens regler! :-) Mente hun ikke var i tvil om hva det var! Hadde jo lyst til å klemme henne etterpå! :-)

Kjempe stas! :) har du barn fra tidligere? Selv har jeg en jente født i desember 2010.

Back
Topp