ITS A BOY!!!!!!!!!!!

nuttis

Elsker forumet
Nå har jeg fått gutten vår..2 dager før tilogmed,herlig.Fødselen tok 4 timer fra vi kom inn på sykehuset,og jeg fikk epidural og akupunktur(anbefales).Han ble født den 23 nov,veide 3620 og var 50 lang.Nå har vi kommet hjem,og skal bare kose oss.Jeg fikk modningsakupunktur og stripping dagen før fødselen,og det gjorde visst susen.Nå er han i allfall UTE.Er det noen som har et navn til denne norsk-tyrkiske gutten vår...blir ikke enige her.Har Kenan eller Elias...noen andre,så bare kom med dem.Nå ligger jeg på magen å skriver...det er deilig,venta lenge på det,hehe.
 
Gratulerer så mye med prinsen! Har ingen forslag til navn da men...[;)] Nok en gang, gratulerer![:D]
 
Gratulerer så masse med gutten!

 
gratulerer så mye med den lille[:D][:D]
kos dere kjempe masse...
 
gratulerer så mye [;)]
 
Gratulerer med gutten!![:D] Elias er veldig fint da[;)] Min gutt heter Adrian Elias.
Kos dere masse! Og lykke til med navne valg!!
 
Gratulerer så mye [:D]
 
Gratulerer så mye med gutten!
 
Gratulerer så mye med gutten!!![:D]
 
Gratulerer så masse med den lille prinsen! Syns og dere burde bruke begge navnene, det var skikkelig stilig[:)]
 
Gratulerer så mye med gutten[:)]
 
Graulerer så masse!!!
Synes begge navnene var søte jeg!! [:)]
 
gratulerer kjempemasse!! flotte navn dere har tenkt,,,ellers har jeg enda flere her: KEYVAN, ALEXANDRE,ANTHONY,ROBIN,GIOVANNI,SEBASTIAN,CHRISTOPHER,tenkte litt mer internasjonale navn,dere er jo fra 2 forskjellige kulturer,så da er kanskje lettere å bil enige,,,lykke til da med navnevalget,selv sliter vi enda med å finne ett passende navn til tulla vår !!klemzz[:)]
 
gratulerer så mye! så gøy[:)]
 


Enig i at gutten godt kunne hatt begge de navnene..
Kenan Elias - nydelig navn[;)]
 
Gratulerer så mye! Vi venter en liten Elias om litt over tre måneder....
 
gratulerer så masse med prinsen[:D]
Kenan-Elias er jo veldig fint...
enig med Nahemah der[:)]
 
Gratulerer....kos deg!
 
Back
Topp