Italia

jentungen79

Glad i forumet
noen som har vært der? Og da mener jeg utenfor Roma, og gjerne lenger enn en helg Noen tips til hvor reise med baby, jente 4 og mannen?

vært i milano, den sommeren jeg var 16. Kjekt å shoppe der iallefall. Nydelig by, fantastisk mat, og verdens beste is

Kan virkelig anbefale å reise til gardasjøen. Vi har vært der 2 ganger, den siste da guttungen var 6 mnd gammel. Vi bodde ved garda, men elsket bardolino. Alle er vennlige og en tur til Verona (der Romeo og julie er fra) er en hyggelig opplevelse

Kan virkelig anbefale det

*Lillamumi* skrev:
Kan virkelig anbefale å reise til gardasjøen. Vi har vært der 2 ganger, den siste da guttungen var 6 mnd gammel. Vi bodde ved garda, men elsket bardolino. Alle er vennlige og en tur til Verona (der Romeo og julie er fra) er en hyggelig opplevelse

Kan virkelig anbefale det

signerer alt dette!! Så kan dere gå i gardaland, en stoor fornøyelsepark som passer like bra for små som store!! Det er også et akvarie i nerheten, husker ikke helt hvor d ligger!!

Jeg har vært i Rimini, og syns det var veldig bra der. Er en del år siden nå da så jeg vet ikke hvordan det er der nå.

Har vært i Venezia, Firenze og Pisa - elsket begge de første stedene, men Pisa var kjedelig :p Anbefaler alle å dra til Italia, må være verdens vakreste land!

jeg har kjørt over italia - innom venezia, pisa, firenze, milano og overalt i toscana..... innom mindre steder som Lido de Jesolo og Allesandria eller noe...... syns det var knall!! det eneste var at både jeg og min lillesøster ble veldig dårlig, hun kastet opp masse, jeg var utrolig kvalm og ekstreeeeeeemt dårlig i magen..... vi vet ikke hvorfor, kan være tilfeldig.... det var en slitsom tur med alle stedene vi var og hadde nettop vært 3 uker i usa og mexico, så kan ha vært utmattelse....

folkene er veldig koselige, og spesielt gjennom toscana var det sånn typisk italiensk - eldre menn som satt ute og spilte sjakk, gamle damer som diskuterte høylytt, masse god mat og vin :D anbefaler å dra til toscana :D

Back
Topp