Italia x2

Millan

Glad i forumet
Junibarna 2015
Jeg, mannen og minstemann på 1år skal til norditalia i juli. Vi skal bo på hotell rundt Gardasjøen i 4 netter, leie bil og farte rundt å kikke både i byer og i naturen ved Gardasjøen samt 2netter i Venezia.

I september skal vi reise alle 8 til Sardinia og bo på ett Star tour familiehotell.

Det jeg er usikker på er hva jeg skal ta med av vogn, bæresele eller bæremeis! Ser de leier ut triller ved Gardasjøen og lurer på om det holder samt, bæresele? Eller burde jeg ta med bugaboo buffalo?

Har aldri reist med ett så lite barn før, og jeg er usikker på framkommeligheten i Italia! Noen med råd eller erfaring? (han sover fortsatt - 1-2 ganger om dagen.

Ingen?

Ingen erfaring egentlig, ettersom denne sommeren blir første gang vi reiser med baby (da 5,5 mnd). Men vi har planlagt litt samme reise, og har tenkt å ta med bæresele og yoyo (trille). Satser på å droppe hovedvogn, det virker så tungvint å reise med.

Hadde definitivt tatt med vogna, det er et kjent og trygt miljø for han. Alltid greit å ha med ordentlig vogn.

Jeg tar alltid med vogna de bruker til vanlig, og har aldri hatt problemer med city Cross, hverken i Italia eller andre land. Ville tatt med bæresele også.

Back
Topp