It`s on! Ny runde!

Lykke3

Flørter med forumet
Føler meg superklar etter en lang ferie og en miss på syklusen i august :) NÅ skal det bli baby altså! :D :)
TR kom tidligere denne mnd også, men nå gjorde det ingenting, for da kunne jeg begynne med hormonene en uke før planlagt :)
begynte med plaster (Estradot) på mandag og skal på ultralyd den 9 (om jeg klarer å få meg en time her i byen...:confused:)
så er det bare å krysse fingrene for at kroppen reagerer som den skal på hormonene, at jeg får en time når jeg må ha en og at det blir innsett i midten av september en gang :)
Noen som vet hvor lenge etter ultralyden man bruker å få innsatt egg?
Grugleder meg siden det er fryseegg som skal settes inn. Vi har to som ligger på frys, men gruer litt for å se om de overlever opptiningen.. det er så mye som skal klaffe utenfor egen kontroll, så jeg kjenner jeg tenker tusen tanker rundt dette, men er mest positiv da heldigvis :)
det SKAL være to blå streker på pinnen i slutten av mnd/begynnelsen av okober! :smiley-bounce012

Masse lykke til med fryseggene!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Lykke til med forsøket :) :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Lykke til med forsøket :)

Drømmer om små føtter som tripper lett over gulvet en søndag morgen og hopper i senga for å vekke oss <3

tusen takk :) er det flere enn meg som skal i gang med fryseforsøk?

Back
Topp