It burns burns burns..... blæh!

Fire-må-det-være!

Glad i forumet
HALSBRANN!!! Jaja, det var vel bare et tidsspørsmål, siden jeg har vært mye plaget med dette tidligere i sv.skapene mine også.. Jeg vet akkurat hva jeg IKKE kan spise, men det er jo såååååå godt med krydret mat osv.. Apoteket oi morgen ja tror jeg, Gaviscon, here i come again....

det har jeg en del av om dagen å. men klarer ikke å få ned gaviscon så spiser fløte is istede.

Litt godt å høre at man ikke er alene da, men fysj.. Det smaker ekkelt ja av Gaviscon.. Skal forhøre meg om det finnes alternativ, men husker jeg syntes det hjalp bra sist så..;-)

tar dere ikke tablettene med gaviscon?? det gjør jeg, synes de ikke er så ekkle

Har også begynt å få halsbrann. Fi så ekkelt,har ikkje hatt det før. Klarte ikkje det gaviscon,så her blir det litt melk.

Halsbrannen er gammel vane her allerede. Jeg orker ikke å ta hensyn til den siden jeg sist fikk en baby som ikke tålte en dritt når jeg ammet og jeg måtte holde meg unna god mat nesten ett år ett fødsel. Så da lider jeg faktisk heller litt nå. Er matlei allerede, så om jeg må begynne på knekkebrød med gulost kommer jeg til å stoppe å spise heller!

Men en gladnyhet til de som ikke kan fordra gaviscon. Det har kommet tyggetabletter med peppermyntesmak. Novi(ettellerannet). De er ikke gode, men de er ikke sånnat du brekker deg. Og de funker:D

Loveharts! :) Fikk tips om å ta 4-5 stk, tygg til det bruser og svelg, så funker det på samme vis som gaviscon.. Gaviscon smaker jo bare helt forferdelig.. Men loveharts funker faktisk ;)

Jeg Tar Link Fra apoteke, det hjelper for min del og er Ikke ekkelt. Tyggetabletter er det.

Back
Topp