Istid 3

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Gleeeeeeeeeeeede meg til eg skal på kino og sjå denne her ja

Andre som skal sjå denne eller har dilla på andre tegnefilmer osv???? [:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: wishingstar

hihi, det ekornet, eller hva det nå er, er så utrolig morsomt!!

Ja han er kuuuuuuul  Skal du sjå filmen eller?

Jaaaaa, gleder meg!!!

Tenkte kanskje å prøve å ta med snuppa jeg, hun har aldri vært på kino, så det blir jo spennende[:)]

Elsker animerte filmer! Istid, Toy Story, Cars, Finding Nemo, Madagaskar, Monsters Inc osv. - de er bare sinnsykt gode til å stappe filmene fulle av humor både til store og små!

ORIGINAL: FruFruktbar

Jaaaaa, gleder meg!!!

Tenkte kanskje å prøve å ta med snuppa jeg, hun har aldri vært på kino, så det blir jo spennende[:)]

Elsker animerte filmer! Istid, Toy Story, Cars, Finding Nemo, Madagaskar, Monsters Inc osv. - de er bare sinnsykt gode til å stappe filmene fulle av humor både til store og små!

Eg skal sjå filmen med mannen min, når eg har flyttet til Bergen men det er over 20dagar til[:-][:-]

ORIGINAL: wishingstar

ingen store planer ennå ihvertfal. Skal ihvertfal se den når den kommer på dvd[:D]

ORIGINAL: Svartengel

Gleeeeeeeeeeeede meg til eg skal på kino og sjå denne her ja

Andre som skal sjå denne eller har dilla på andre tegnefilmer osv???? [:D][:D][:D][:D][:D]

stor fan av slikt [:D] den typen filmer og disney klassikere er på topp [:D]

jaaaaaaaaaaaaaaaa
ingenting slår istid [:)][:)][:)]
elsker sånne filmer [;)] veldig glad i de og madegaskar og alle de der [:)][:)][:)]
og disney filmer[;)]

ORIGINAL: GripDagen

Både sambo og jeg elsker Disney og Pixar, men har lissom ingen på DVD. Gjett hva vi endelig skal begynne å kjøpe når vi får første gullungen nå da! Skal begynne å samle på de og jeg gleder meg sånn!

Me har alt tegnefilmer me, eg elsker dem og det same gjere pappaen til knøttet[:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp