Istedenfor malt…

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Minstemann er 2 uker, og jeg delammer.
Til nå har bæsjen vært gul og kornete (typisk morsmelkbæsj.)
Men nå øker andelen mme han trenger fort, og det er nok litt hardt for magen hans.
Sjeldnere avføring og endret i farge/konsistens. Har gitt malt til mine andre fire barn, men leser nå at flere anbefaler kokosolje?
Noen som har noe info/anbefalinger her? :)

Ikke hørt om at kokosolje har vært brukt.
Her sliter mini med mye luft og sjelden avføring. Virker som om han trykket og presset noe forferdelig til kroppen spente seg og han ble rød i ansiktet uten at det kom noe annet enn luft.

Brukte mme vanlig nan og 1/2 tskje malt x1 daglig, men ble anbefalt av helsestasjon å kutte ut malt og vanlig nan heller gå over til nan sensilac. Har prøvd sensilac i et par dager og har nå hatt avføring daglig. Må se an noen dager til om det har effekt å bytte mme eller om det bare er tilfeldig. Har hørt at det er flere barn som sliter med magen på vanlig nan

Vi prøvde sensilac her, men han gulpet forferdelig av den, og ble ikke bedre i magen :( Har vel bare innsett at han har god gammeldags kolikk og nå tregere og tregere mage.. :banghead: Han er 1mnd, så da er det bare 2 igjen:joyful:
De verste kveldene får han en Paracet 60mg stikkpille.. Har forhørt meg med lege, og det er ingen fare ;)

Vi prøvde sensilac her, men han gulpet forferdelig av den, og ble ikke bedre i magen :( Har vel bare innsett at han har god gammeldags kolikk og nå tregere og tregere mage.. :banghead: Han er 1mnd, så da er det bare 2 igjen:joyful:
De verste kveldene får han en Paracet 60mg stikkpille.. Har forhørt meg med lege, og det er ingen fare ;)

Kan ha effekt av melkefri morsmelkerstatning eventuelt :)

Back
Topp