Iste

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Kor mye bør man drikke?
Har heilt dilla på de posan du blande ut sjøl... fylle glasset m isbita å så iste! Nam!

Er det noe fasit på det også ?:S
Så lenge heg har lyst på så drikker jeg iste ><

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Er det noe fasit på det også ?:S
Så lenge heg har lyst på så drikker jeg iste ><

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Hihi... e vel mye sukker i d... åsså kom æ t å tenke på att man ikkje ska drikke altfor mye te... så da tenkte æ d kanskje gjeld iste å...

Hihi... e vel mye sukker i d... åsså kom æ t å tenke på att man ikkje ska drikke altfor mye te... så da tenkte æ d kanskje gjeld iste å...
Oi :P
Har ikke tenkt på det i det hele tatt :S
Men siden du har tenkt på det, så har jo du redusert "dosen" automatisk ^^

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Er det koffein i isteen? Hvis ikke kan du sikkert bare drikke, så fremt du ikke har sv.dia og burde holde deg unna sukker så :P

Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13

di har jeg dilla på og!! haha.. har 5 poser i skapet. og en karaffel med iiiiiskald iste i kjøleskapet :D nam nam

Er koffein i di fleste isteene....

Isteen er vertfall bedre enn colaen jeg har dilla på:-( sikkert like mye sukker men pluss koffein...

Det kan drikkes, men ikke for mye da det inneholder mye sukker! Jeg synes også iste er veldig godt, men må være obs på alt sukker inntak de siste ukene, grunnet hlyt sukkerinnhold i urinen. ..:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oi :p
Har ikke tenkt på det i det hele tatt :S
Men siden du har tenkt på det, så har jo du redusert "dosen" automatisk ^^

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Prøve værtfall å holde mæ tell en ppakke om dagen ;-)

Er det koffein i isteen? Hvis ikke kan du sikkert bare drikke, så fremt du ikke har sv.dia og burde holde deg unna sukker så :p

Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13
E ffaktisk usikker om d e koffein...

Det kan drikkes, men ikke for mye da det inneholder mye sukker! Jeg synes også iste er veldig godt, men må være obs på alt sukker inntak de siste ukene, grunnet hlyt sukkerinnhold i urinen. ..:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Åh..

Back
Topp