isofix

MammaTilEmilie

Gift med forumet
vi ska kjøpe oss ny bil nå og har begynt og planlegge baby nr 2 :D

Når du har isofix stoler fra 0-13 kg ..
feks akta graco..
er det isofix i basen da eller i selve setet?

Bruker litt forskjellige biler så tenker att basen kan vere fast hele tiden for akta graco setet går jo an og feste beltene på stolen

ORIGINAL: HeDa

isofixen sitter i basen

takk :D

hvilke bilstoler er best med isofix?

helst en til 25 kg og en til 13

Finnes ingen bakovervendte seter til 25 kg med isofix dessverre.

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Finnes ingen bakovervendte seter til 25 kg med isofix dessverre.

0-13 kg då?

håpte du skulle svare helene harefrøken ;D

De aller fleste som produserer 0-13 kg seter har baser med isofix til sine seter :) Så det er egentlig bare å reise til forhandler å prøve seg frem.

vi har kjøpt oss Maxi Cosi Cabriofix med base som har isofix for 0-13 kg[:)] Håper å bli fornøygde med den! (har kommet godt ut i tester)

ORIGINAL: werana

vi har kjøpt oss Maxi Cosi Cabriofix med base som har isofix for 0-13 kg[:)] Håper å bli fornøygde med den! (har kommet godt ut i tester)

går den an og feste i bilens belter utenom basen og? :)

ORIGINAL: MammaTilEmilie

ORIGINAL: werana

går den an og feste i bilens belter utenom basen og? :)

selve setet? Ja, det går an! Men om man har isofix i begge biler, så tror jeg det er minst like enkelt å flytte hele basen! Basen kan også festes med belter forresten!

uki .
den bilen som vi ska ha setet i blir hovedbilen men av og til tar eg den andre bilen og da trur eg det e lettest og bare flytte setet.. blir kansje 1-2 ganger i uka liksom og ellrs den andre

Hvis man kjøper basen som heter Easyfix til MC Cabriofix så kan den festes enten med seler eller isofix mens Familifix basen kun kan festes med isofix.

Back
Topp