Er det noen av dere som har Ford Mondeo 2008 mod. og vet om det er isofix i denne? 
Eller kanskje har en mann som jobber på Ford?

Eller kanskje har en mann som jobber på Ford?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er isofix i alle biler produsert fom 2007![]()
Ikke meningen å kverulere, men det ble standard på biler i 2007. Det finnes biler produsert i 2007 som ikke har iso-fix og, selv i dag er det ekstrautstyr i noen småbiler.
Den skal ha det. Og har den mot all formodning ikke, så kan det ettermonteres (ring en Ford-forhandler).
Herregud så tullete.. Det tror jeg ikke gjelder for alle.Det ettermonteres ikke lenger.. Vi har en 2006 modell Mondeo titanium, vi må selv kjøpe brakettene å sveise på..
Herregud så tullete.. Det tror jeg ikke gjelder for alle.
Feks i fjor høst fikk jeg pris hos Volvo for å ettermontere i en v70..
Så tullete altså..! Jaja, da har dere flaks med mannen i alle fallJa, andre forhandlere gjør det på sine merker, men ikke Ford![]()
helt håpløst! Så her gjør vi det selv - godt mannen har fagbrev innen bilyrket og pleide å reparere de..
Herregud så tullete.. Det tror jeg ikke gjelder for alle.
Feks i fjor høst fikk jeg pris hos Volvo for å ettermontere i en v70..
Titanium er bare navnet på utstyrspakken/nivået på bilen og har ingenting med isofix å gjøre så det er da bare rart..De ettermonterer enda. Men kan stemme at de ikke gjør det på Ford Mondeo titanium. Vi hadde nemlig akkurat samme bil og årsmodell og det gikk ikke så vi kjøpte en nyere Mondeo![]()
Titanium er bare navnet på utstyrspakken/nivået på bilen og har ingenting med isofix å gjøre så det er da bare rart..![]()