Islandske sengklær

Vand

Forumet er livet
Tjukka................... og kanskje missme? [:D]

Hva var nettsiden til de sengklærne som tjukka gav i bryllupsgave til foreldrene sine?

takk! [:D]

finner ingen beige som er fine [&o]

u welcome[:D] de dokkesengeklærne - med dokke i blå kjole og masse tekst - det har Alis fått seg[:)][:)] den teksten er en barnesang som jeg selv sang veldig mye som barn[:D]

De har masse fint som JEG kunne tenkt meg, og barnesengklærne var jo bare nydelige! [:D]

Men jeg leter faktisk etter en bryllupsgave til pappa og stemoren min.. de skal gifte seg til sommeren! De har bodd sammen i snart 20 år, så de har ALT! De ønsker seg ingenting heller, er ikke reisefolk, har interesser hver for seg osv osv[>:]

Så jeg må finne på noe "annet"! [;)]

Jeg må desverre skuffe deg med det at de dret seg ut når det gjaldt å levere varen og jeg endte med å betale toll og moms[:'(]. Så om du finner det du liker før 21. februar må du bare si ifra og jeg kan ta det med meg tilbake 2. mars[:)] Broren min kommer også i midten av juni engang...

ORIGINAL: Tjukkaaa

Jeg må desverre skuffe deg med det at de dret seg ut når det gjaldt å levere varen og jeg endte med å betale toll og moms[:'(]. Så om du finner det du liker før 21. februar må du bare si ifra og jeg kan ta det med meg tilbake 2. mars[:)] Broren min kommer også i midten av juni engang...

nei, så kjedelig! [:'(]

skal lete litt så får du høre! [;)]

Vi har sånne med islandske dyrene til jentene. Ønsker meg óli prik!!![:D]

Må de være beige da??

ORIGINAL: *MissMe*

Vi har sånne med islandske dyrene til jentene. Ønsker meg óli prik!!![:D]

Må de være beige da??

Ja, det passer ikke med andre farger på soverommet deres[8D] Jeg syns de i mørk grå er så fine, og lilla - det passer på vårt rom[:)]

Back
Topp