Island... :)

Lillepusen

Forumet er livet
Vi skal til Island vi! [:D] Og bo der for et år.

Neeesten helt sikkert...
Edit: nå er det sikkert!! [:D][:D][:D]

Så vet dere det. [8D][:D]

Oj, så spennende... [:)][:)][:D][:D]

Så kjekt då[:D] var der i mai for 2 år siden på jentetur. Bodde hos en venninne av oss i Reykjarvik- flott land. Blue Lagoon var jo bare helt fantastisk. Som sagt så må du bare gi en lyd hvis du vil at eg skal sette deg i kontakt med venninnen min der[;)] hun har med seg mann og en jente på snart 3 [;)][:)]

oi så spennende!
Kan jeg spørre om det er en spesiell grunn til at dere vil flytte til Island?

Jeg har flere venner fra Island og har alltid hatt lyst til å dra dit
[:)]

ORIGINAL: Cathrine76

Så kjekt då[:D] var der i mai for 2 år siden på jentetur. Bodde hos en venninne av oss i Reykjarvik- flott land. Blue Lagoon var jo bare helt fantastisk. Som sagt så må du bare gi en lyd hvis du vil at eg skal sette deg i kontakt med venninnen min der[;)] hun har med seg mann og en jente på snart 3 [;)][:)]

Gjør det - gjør det! [:D] Hadde vært superbra å bli litt kjent med noen før vi drar. Er litt redd for å bli super-alene og isolert... [:-] Aner ikke hvor vi skal bli kjent med folk...  Men vi får det nok til, kjenner jeg meg selv rett. [8D]

Gleder meg stort til Blue Lagoon, ja. Vi skal være litt turister først, før hverdagen setter inn og pengene må bremses... [:)]

ORIGINAL: Marilu

oi så spennende!

Mannen tar siste året av utdannelsen sin. Jeg og barna henger med, såklart! [:D]
Jeg tar ulønnet perm fra jobb, og blir "hjemme" med barna. Skal bo i en studentbolig for familier. Hvis vi får plass der. Tipper det. [:)]

ORIGINAL: Lillepusen

ORIGINAL: Marilu

oi så spennende!

[/quote

Mannen tar siste året av utdannelsen sin. Jeg og barna henger med, såklart! [:D]
Jeg tar ulønnet perm fra jobb, og blir "hjemme" med barna. Skal bo i en studentbolig for familier. Hvis vi får plass der. Tipper det. [:)]

Det hørtes kjempe spennende ut! [:)]

snakket ikke dere om australia også?
mannen som skal jobbe der??

kjenner en på island=)
*tihi*
mer kan ikke jeg om den plassen!=)

da er det treff der da???

ORIGINAL: Emba_Larsen

Oj, så spennende... [:)][:)][:D][:D]

ORIGINAL: *Nikki*

snakket ikke dere om australia også?
mannen som skal jobbe der??

kjenner en på island=)
*tihi*
mer kan ikke jeg om den plassen!=)

da er det treff der da???

Jepp, neste treff blir på Island, jenter!!!! [:D][:D][:D] [8D]

Nei, ble ikke Australia, dessverre!! [8|] Skolen hans har ikke noe samarbeid med Australia, ikke hans linje iallefall. Så dit får vi heller ta en ferie... [;)]

Fikk vite idag at nå er det kun formaliteter igjen... 99,9% for at vi drar! [:D] Holdt på å sprekke av bobling og sommerfugler idag. [:D][:D][:D]

Åå så spennende[:D]
Skal dere leie ut huset dere bor i nå da eller?

så du er virkelig klar for å flytte... du er tøff.
island ellr australia du er klar for å følge mannen uansett!
hva utdanner han seg til?

jeg kommer gjerne på treff der altså! har lenge villet dit,da har jeg en anledning.
gi lyd når du er klar for å få besøk og treff! så bestiller jeg fly og hotell

ORIGINAL: *Nikki*

jeg kommer gjerne på treff der altså! har lenge villet dit,da har jeg en anledning.
gi lyd når du er klar for å få besøk og treff! så bestiller jeg fly og hotell

Så bra!! [:)] Vi skal bo i leilighet, så vi håper vi har plass til overnatting. Det er bare å komme!! En sofa har vi uansett...

ORIGINAL: *ÅsLe*

Åå så spennende[:D]
Skal dere leie ut huset dere bor i nå da eller?

Vi skal selge, hvis noen vil kjøpe, hehe. Ellers leier vi ut. [:)]

Så spennende å flytte då- blir nok en opplevelse[:D] Sender du meg en pm med tlf nr ditt,så kan eg høre med hun, så kan hun ta kontakt med deg[:D]

ORIGINAL: Cathrine76

Så spennende å flytte då- blir nok en opplevelse[:D] Sender du meg en pm med tlf nr ditt,så kan eg høre med hun, så kan hun ta kontakt med deg[:D]

PM sendt! [:D]

Back
Topp