Iskalde pupper!

janfeb*

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Jeg fryser masse og hele tiden på disse puppene nå i kulden! De er ganske ømme fra før av og det gjør så vondt når de blir kalde! Vil egentlig gå og holde på dem og varme dem hele tia, men det blir jo litt merkelig på jobb, haha! Vurderer sterkt å gå til innkjøp av ullinnlegg! Flere med overfølsomme pupper?! :p

Jeg fryser også på puppene! Kan kanskje se litt rart ut om man går og holder på puppene, ja, hehe. Hvor får man kjøpt slike ullinnlegg da, vet du det?

Jeg fryser også på puppene! Kan kanskje se litt rart ut om man går og holder på puppene, ja, hehe. Hvor får man kjøpt slike ullinnlegg da, vet du det?

Fryser og på puppene,og måtte handle inn ull innlegg:)
Kjøpte mine på apoteket,og har vert gull vert for meg:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Fryser heldigvis ikke på puppene. Men har kjøpt inn ullinlegg til å bruke når eg er utendørs. Vil ikke ha brystvetennelse .. Usikker på om en kan få se når man går gravid, men bare for å være helg sikker så er det bedre at puppe er varme enn kalde ;)

Her fryser jeg heller ikke på puppene, har lurt på å kjøpe ullinnlegg for å være sikker på å ikke fryse på dem.
Men håper nå at våren snart er på vei :)
(ja kanskje litt opptimistisk, men det er meg det)

Eg fødte vår første på sommeren,og jaggu fekk eg ikkje brystbetennelse da også,så her er innllegga i bruk fra dag 1.. Er et herk og gå gjennom,og så vondt det kan være...

Føler med dere.
Jeg fryser ikke, men idag kom snøen, så burde kanskje kjøpe noen innlegg i tilfelle.

Apoteket sine ullinnlegg er veldig gode ja! Tror jeg må kjøpe neste uke og varme opp de kalde ømme knoppene ;)

Back
Topp