Iskalde fingre og tær!

Snykvit

Elsker forumet
Jenta mi er så kald på fingre og tær. Hun har ullsokker på seg hele tiden og votter når hun sover. Lurer på om hun har litt dårlig blodsirkulasjon eller noe slikt. Hun spiser og sover godt.
Har deres baby kalde fingre og tær?

i følge jordmor-veninna mi er det vanlug. er fordi babyees blodsirkulasjon ikke er helt på plass enda og prioriterer de viktigste organene og deler av kroppen først :-)

Slik er min også.
Men han blir raskere varm på tærne om han ikke har noe som helst på seg :)

Det var fint å høre at det ikke er noe farlig. Jeg bruker å varme hendene hennes før jeg ammer henne. Hun er så kald at jeg skvetter til dersom hun tar på brystene mine under amming. Har funnet ut at hun holder seg varm dersom jeg bærer henne på brystet i sjalet mitt.

Det er fingre og tær som blir først kalde her. Men hun pleier ikke være kald og er hun det så hjelper det med ullsokker og votter. Eller tulle henne inn i et teppe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Storesøster var kald på fingre og tær, men lillesøster er ikke det.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Det er heilt vanlig :-) Viss du kjenner bak i nakken så kjenner du om ho er passe varm :-)

Samme med mi, men så lenge hun er varm nede i nakken/ryggen så er hun ikke kald. Jeg spurte helsesøster om det i dag og det var ikke unormalt at de små var kalde på tær og fingre :) men har funnet ut at det hjelper om vi ligger hud mot hud og har teppe over oss :)

Min holder varmen med alpakka sokker :) hærlige varme sokker :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp