Iskaffe

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Det har jeg dilla på. Og sjokomelk. Melk i det hele tatt i grunn,men spesielt iskaffe og sjokomelk :)
Sukkerbomber? Neida...
Og så må man jo få i seg litt kvikk lunsj.. for ikke å snakke om twix som de har i store pakker på elkjøp... mmmm.... men seriøst,de har vært gode å ha på lur altså,når jeg holder på å gå opp i liminga. Dytte inn litt twix da så går alt så mye bedre;)

Hehe, kjenner meg igjen.. bortsett fra kaffen, drikker ikke kaffe.
Men Cocio er helt..nam! Og kvikklunsj har vi her.. har tjuvstarta på påskegodtet, fy meg.
Men etter påske er det sunnhet igjen i allefall.

Lov å kose seg litt i påsken da, så lenge man ikke stapper i seg hver dag i uka skal det nok gå greit. Sier jeg til meg selv i allefall :p Er stort sett oss det går utover og :)

Hehe. Jeg hsr også merka at kvikklunsj er blitt kjempe godt :p iskaffe er et must for meg hver dag, gravid eller ikke gravid.

Ååååååå da MÅ du prøve coffie shaken på macern. Mmmmmmmmm

Hehe. Jeg hsr også merka at kvikklunsj er blitt kjempe godt :p iskaffe er et must for meg hver dag, gravid eller ikke gravid.

Ååååååå da MÅ du prøve coffie shaken på macern. Mmmmmmmmm

Prøvde den på onsdag :D

Vedlegg

• 1364576936636.jpg
    1364576936636.jpg
    58,9 KB · Visninger: 14
Såpass ja :p koffein har null påvirkning på meg. Kan drikke en redbull så gå å legge meg.
Ikke nå da så klabert ;)

Såpass ja :p koffein har null påvirkning på meg. Kan drikke en redbull så gå å legge meg.
Ikke nå da så klabert ;)

Sånn var jeg før.. kunne drikke en kanne med kaffe og gå rett i seng. dvs red Bull er vel det eneste som har funka til å holde meg våken. Det og rier :p
Har aldri vært våken så mange timer i strekk som da jeg skulle føde :eek:

Sånn var jeg før.. kunne drikke en kanne med kaffe og gå rett i seng. dvs red Bull er vel det eneste som har funka til å holde meg våken. Det og rier :p
Har aldri vært våken så mange timer i strekk som da jeg skulle føde :eek:

Nei du sier noe. vil man døgne, få sånn riestimulerende :P

Nei du sier noe. vil man døgne, få sånn riestimulerende :P

Oh yes. Jeg skulle jo egentlig ikke ha epidural hadde jeg tenkt. Men så satt riene feil sted til at akupunktur hadde noe særlig effekt,og etter å ha vært kvalm så og si hele svangerskapet var jeg livredd for å bli kvalm av lystgassen,så det skulle jeg hvertfall ikke ha når det begynte å bli uutholdelig. Rett på epidural :p
Veldig smart.. jeg tror lillegutt hadde kommet ut av seg selv og mye fortere om jeg hadde droppa den epiduralen. Den funka jo ikke som den skulle uansett,for jeg hadde fortsatt like jævlig vondt og full følelse. Men enten så hadde den effekt på riene eller så gir de kanskje riestimulerende uansett,for det fikk jeg.
Blæh. Denne gangen går jeg for kun lystgass. Var jo den jeg brukte sist uansett for det var jo bare den som funka.

Oh yes. Jeg skulle jo egentlig ikke ha epidural hadde jeg tenkt. Men så satt riene feil sted til at akupunktur hadde noe særlig effekt,og etter å ha vært kvalm så og si hele svangerskapet var jeg livredd for å bli kvalm av lystgassen,så det skulle jeg hvertfall ikke ha når det begynte å bli uutholdelig. Rett på epidural :p
Veldig smart.. jeg tror lillegutt hadde kommet ut av seg selv og mye fortere om jeg hadde droppa den epiduralen. Den funka jo ikke som den skulle uansett,for jeg hadde fortsatt like jævlig vondt og full følelse. Men enten så hadde den effekt på riene eller så gir de kanskje riestimulerende uansett,for det fikk jeg.
Blæh. Denne gangen går jeg for kun lystgass. Var jo den jeg brukte sist uansett for det var jo bare den som funka.

æsj jeg brukte kun lystgass sist. men endte i hast ks

Back
Topp