Iskaffe og vårruller!

Nisa

Betatt av forumet
Jada - to ting som jeg bare MÅ ha!! Er vel ikke akkurat det beste å ha dilla på gitt..

Hva MÅ dere ha?

Ingenting som er et must enda, men plutselig fått smaken på GOMME faktisk :P Og melk er godt da. Men har ikke noe fast enda ihvertfall :)

Rett i koppen suppe ;) er det sunneste jeg har hatt dilla på i alle mine svangerskap ;) mitt første var grøt en hit (spiste grøt daglig i 6 mnd :S) og mitt andre var det ostepopp ;) .... og nå denne suppa som jeg må ha daglig ;) hehehe

åhh... vårrulla.... har ikkje dilla på no denna gangen, men sist gang begynte æ å spise epla... nåkka æ aldri har vært no fan av før, eller sia ;)

ingenting jeg må ha ; men er sugen på syrlige og fruktige  ting hele tiden ,spesielt lollipopphatt det i alle 4 sv:skapa

Tomatsuppe og LOVEHEARTS! emoticon

Tomatsuppe med makaroni og eggbåter oppi, prins epler og is (fløteis med kirsebær"saus" og sjokolade på bunnen). Nom nom! :)

Jeg har ikke fått dilla på noe enda, fikk ikke dilla på noe sist, så regner ikke med at jeg får det.

Et stort, iskaldt glass med sjokomelk!!! Har ikke drukket det på flere år, men nå MÅ jeg ha det!

Ingenting jeg  ha, men spiser en del dunder salt. 

Ellers er det mest sånn at jeg bare ser for meg noe som er godt og som det er lenge siden jeg har spist, og jeg bare må ha det. Men hva det er for noe, varierer..

Ikke noe...håper det kommer..hadde det ikke sist heller

Har ikke noe jeg MÅ ha, men surt gotteri og salt chips er godt :P huff fy meg.
Hadde ikke noen diller sist heller.
Vårrull hørtes godt ut da hehe 

Back
Topp