Isjiassmerter?

Akimdai

Elsker forumet
Himmelbarn
Skuddårsspirene 2024
Har siste uken blitt plaget med isjassmerter i ene beinet.
For noen år siden hadde jeg isjas, men ble heldvis bedre etterhvert med fysio og styrketrening.

Nå leste jeg at gravide kan få såkalt falsk isjas. Noen som har erfaringer med det fra tidligere svangerskap? Hva gjorde du og ble det bedre, eller må man forvente forverring?
Fortsatt er det bare litt vondt, kan fortsatt gjøre alt jeg vanligvis gjør, men halter litt når jeg går. Er redd det skal bli verre.
 
Ikke erfaring med falsk isjias, men hadde bekkenlåsning i forrige graviditet og fikk en del strålinger også. Ville tatt kontakt med fysio/kiropraktor/osteopat med erfaring med gravide, og se om de kan hjelpe deg. Kjedelig å gå med sånt resten av graviditeten…
 
Har siste uken blitt plaget med isjassmerter i ene beinet.
For noen år siden hadde jeg isjas, men ble heldvis bedre etterhvert med fysio og styrketrening.

Nå leste jeg at gravide kan få såkalt falsk isjas. Noen som har erfaringer med det fra tidligere svangerskap? Hva gjorde du og ble det bedre, eller må man forvente forverring?
Fortsatt er det bare litt vondt, kan fortsatt gjøre alt jeg vanligvis gjør, men halter litt når jeg går. Er redd det skal bli verre.
Jeg fikk det i slutten av svangerskapet med førstemann, var var sånn typ 3 uker før termin så bare lot det skure og gå uten noe behandling/oppfølgning. Men det er jo litt lenger enn 3 uker til termin for oss enda :hilarious:
 
Back
Topp