isjiassmerter?

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Lurer på om babyen sparker på isjias nerva mi for tida?
Husker min eldste gjorde det, men det er over 8år sida så husker ikke helt..
får en stikkende smerte fra ryggen nedover låret og man blir lamma på en måte og samtidig som det kjennes ut som benet/låret/rygg/kne/legg skal gå ut av ledd eller noe...
Sykt vondt hvertfall, sånn man nesten begynner å hylgrine vondt! varierer litt på hvor lenge og hvor mange ganger på rad det er, kommer ann på hvordan babyen sparker og turner rundt inni der.. :/

Noen andre som opplever dette?

Det er ikke bekkenplager?? Var sånn til meg på slutten pga bekkenet, og nervene..

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er ikke bekkenplager?? Var sånn til meg på slutten pga bekkenet, og nervene..

Sent from my iPhone using BV Forum

tror ikke det, men nå har ikke jeg hatt så sterke bekkenplager, men det er litt annerledes plager enn det jeg regner med er bekkenplager.. mulig det er ekstravonde bekkensmerter som begynner å snike seg på..?

Jeg hadde det slik med førstemann. Han lå og trykket på isjasnerven den siste tiden og det var svært ubehagelig. Det var værst for meg under fødselen, så jeg håper det gir seg for deg.

Jeg hadde det slik med førstemann. Han lå og trykket på isjasnerven den siste tiden og det var svært ubehagelig. Det var værst for meg under fødselen, så jeg håper det gir seg for deg.
Huff ja, håper virkelig jeg slipper sånne smerter i tillegg til fødsel.. Hørtes forferdelig ut!!

Håper den lille har funnet bedre plasser å sparke/trykke enn isjasnerven :happy119
er heldigvis ikke så ofte så regner med babyen unngår den nerva hvertfall under fødselen ;)

Back
Topp