Isj...

idamora

Elsker forumet
Er ikke noe godt å føle seg sjalu. Er bare bagateller som kan føre til at jeg blir det, og det er ikke noe artig. Måtte bare få det ut.
Noen andre som er det, og som har smarte tips til hvordan man styrer tankene når det først kommer?[:)]

er sykelig sjalu selv, så håper du får mange gode svar[:)]

når jeg har det som værst(med sjalusien) er det eneste som funker er at sambo viser at det er meg han er glad i.. men skulle helst takla dette selv..

huff ja, ikke noe godt!! Er stadig det...sambo driver med drosje, og det er mye jobbing om natta på helgene....MANGE nødne damer på vei hjem fra byen som prøver seg på de som kjører dem hjem til tomt hus for å si det sånn....[:'(][:(]
jeg stoler fult og helt på han, men det er uansett ikke noe artig å sitte hjemme å lure på hva som skjer på jobben...

Sukk... Det beste er at han smiler av meg når jeg får et "tak", og viser at det er meg han elsker. Akkurat slik som IdaJ86 sier. Noen ganger blir han irritert, det er ikke så bra[8D]
Skulle ønske jeg ikke var sjalu, det er ekkelt altså[:@] Plager bare meg selv.
Skjønner deg godt Lotten, hadde nok heller ikke likt alle de fulle damene natterstider som la seg etter han[8D] Er jo ikke sikkert de gjør det da, annet enn å fjase slik vi damer gjør i taxi på natta....men hjernen spinner jo videre på hva som blir sagt, og hva som kunne skjedd osv. Jeg vet kjæresten ikke vil svikte meg, men det er noen ganger noe som stikker i meg. Er jeg spennende nok, og blablabla.... Sånn tøv man tenker når man er i det sjalu hjørnet[8D]

ja sånn fyllefjås må man jo regne med!problemet er at jeg VET at to damer maser på at han må bli med dem inn hver gang han kjører dem...[:(] hu ene er kona til en av kollegaene hans til og med[>:]
men han er veldig flink til å vise at det er meg han bryr seg om da, og han ser det med en gang-tror egentlig han syns det er litt stas[X(] 

ORIGINAL: S.Reve

Sjalusi ja...Jeg sleit masse med det før..Men nå tenker jeg!Nei søren og,dette skal ikke ødelegge kvelden min,så jeg har rett og slett bare lært meg og se på noe annet,tenke noe annet og kose meg!Sjalusi suger [8D][8D]

ca akkurat det samme her, har blitt MYE bedre! men sef. hender det jeg kjenner det stikker ennå av og til

Er faktisk ikke sjalu i det hele tatt, og synes bare det er vittig hvis noen viser interesse for ham. Men det henger nok tett sammen med at sambo ikke gir meg noen grunn til å føle meg usikker heller. Jeg vet at han er en fantastisk mann og at jeg er heldig som har ham, men samtidig vet jeg at han (faktisk) har vært like heldig! Selvtillitt jenter!!! [:D] 

ORIGINAL: Nusse sin Vårin

Er faktisk ikke sjalu i det hele tatt, og synes bare det er vittig hvis noen viser interesse for ham. Men det henger nok tett sammen med at sambo ikke gir meg noen grunn til å føle meg usikker heller. Jeg vet at han er en fantastisk mann og at jeg er heldig som har ham, men samtidig vet jeg at han (faktisk) har vært like heldig! Selvtillitt jenter!!! [:D] 

dette får man da kjøpt hvor???[:o]

ORIGINAL: IdaJ86

ORIGINAL: Nusse sin Vårin

dette får man da kjøpt hvor???[:o]

He,he [;)] Ikke så lett alltid, men jeg tror det er veldig mange jenter som ikke er klar over hvor flotte og vakre og supre og kule og enestående og smarte de egentlig er! [;)]

Tror ikke det BARE går på selvtillitt. Jeg har en masse selvtillitt i allefall generelt, (og vet at jeg er fin, kul, smart, morsom, flink osv) men jeg får likevell i blant et sånt sjalusi-stikk i meg...
Kanskje det i blant er selvtillitten i forhold til typen som knekker litt i blant[8D] Blir veldig personlig her nå, men jeg "lå lenge under" for eksen hans - på den måten at jeg var nr.2 lenge. (Ja, jeg vet det, jeg stjal typen min fra en annen, men aaaaldri med lett hjerte, det var vondt og fælt - men vi forelska oss hodestups og følte at vi var IT for hverandre.)
Men i og med at jeg var nr.2 så lenge tror jeg at jeg fortsatt lider litt under det. Hvordan skal jeg forklare det... jeg føler i alle fall nå at JEG må være nummer 1, og hvis han viser andre oppmerksomhet så blir jeg sjalu. Det går ikke på at jeg tror han er utro, men det med å vise andre oppmerksomhet.
Sjalusi er ikke alltid fornuftig, jeg vet at jeg er dum ofte...[:)]

Back
Topp