Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: S.Reve
Sjalusi ja...Jeg sleit masse med det før..Men nå tenker jeg!Nei søren og,dette skal ikke ødelegge kvelden min,så jeg har rett og slett bare lært meg og se på noe annet,tenke noe annet og kose meg!Sjalusi suger [8D][8D]
ORIGINAL: Nusse sin Vårin
Er faktisk ikke sjalu i det hele tatt, og synes bare det er vittig hvis noen viser interesse for ham. Men det henger nok tett sammen med at sambo ikke gir meg noen grunn til å føle meg usikker heller. Jeg vet at han er en fantastisk mann og at jeg er heldig som har ham, men samtidig vet jeg at han (faktisk) har vært like heldig! Selvtillitt jenter!!! [:D]
ORIGINAL: IdaJ86
ORIGINAL: Nusse sin Vårin
Er faktisk ikke sjalu i det hele tatt, og synes bare det er vittig hvis noen viser interesse for ham. Men det henger nok tett sammen med at sambo ikke gir meg noen grunn til å føle meg usikker heller. Jeg vet at han er en fantastisk mann og at jeg er heldig som har ham, men samtidig vet jeg at han (faktisk) har vært like heldig! Selvtillitt jenter!!! [:D]
dette får man da kjøpt hvor???[:o]