isj og herlig på samme tid

Håperpåskattnr1

Gift med forumet
Starter med det dårlige først er at jeg får tilbakefall again, å det liker jeg svært lite![:@][:(][:(]men håper heller at kroppen lurer meg, men tviler for da blir jeg mere glad når jeg våkner i morgen om jeg er frisk hehe.

Og det gode er at jeg ikke har noe mensmerter denne gangen, tr kom i dag.Det er så utrolig deilig at hun er så snill [:D]men har nok også noe med det gyn ga meg tenker jeg.

hva gjør dere i kveld da snupper?[:)] selv slapper jeg av bare forann tv'n.

Håper du slipper unna denne gangen og sover det av deg i natt ;D Og så deilig at TR ikke gjør vondt, hurra! ;D

I kveld skjer det lite her, ser tv, sitter her og mini har tannvondt. Så tror kanskje det blir senga snart.

ORIGINAL: lillebebis

Håper du slipper unna denne gangen og sover det av deg i natt ;D Og så deilig at TR ikke gjør vondt, hurra! ;D

I kveld skjer det lite her, ser tv, sitter her og mini har tannvondt. Så tror kanskje det blir senga snart.

Ja det hadde vært greit [:D] jepp det er skikkelig hurra hehe.

uff stakkar da ;/

Håper du slipper tilbakefall! [&:] Satser på ny frisk i morgen [:)]
Og jammen er det verdt å juble for at tanta faktisk kan være snill noen ganger! [:D]

Her er det bare pc og tv nå resten av kvelden. Har gått tur og trena da, så vært litt flink og [;)]

ORIGINAL: Kakken

Håper du slipper tilbakefall! [&:] Satser på ny frisk i morgen [:)]
Og jammen er det verdt å juble for at tanta faktisk kan være snill noen ganger! [:D]

Her er det bare pc og tv nå resten av kvelden. Har gått tur og trena da, så vært litt flink og [;)]

Håper jeg også [:D]ja er virkelig det, da skal hun få lov til å komme [8D] men når hun er slem kan hun godt reise sin vei igjen.

Så deilig da, flink du er [:D]

Back
Topp