Isj! Blødning:-P

Marlex

Glad i forumet
Blødde litt i går kveld og litt i dag.. Spørs om det går bra detta her! :-( Har ringt til legen for å få testa hcg-stigning. Har blødd i alle graviditetene mine og det har alltid gått bra, men er skikkelig nervøs!! :-P Dere som har mistet, har dere mistet symptomene med en gang? Har fremdeles ømme pupper....

Huff og huff.. blødning er aldri noe greit. Er en skikkelig vond følese å ikke vite.. Jeg har også blødd, flere ganger allerede. Men alt er bra hos meg, vært både på UL og målt HCG. Men sender deg en klem, dette skal gå bra:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk! :-) Hvor tidlig var du på UL, og hva fikk du se? Er bare 5 uker på vei, så spørs om det blir aktuelt med UL ennå. Åh, håper spira holder seg fast der inne!!! :-(

Lykke til, håper lille i magen blir der i maange mndr til ;)

Skjønner godt at du blir nervøs, -men det er jo slett ikke uvanlig med festeblødninger?! Krysser fingrene for deg! :)

Jeg mistet sist, og hadde store smerter i bekkenet før jeg fikk skikkelig mens-vondt og blødde som en foss. Da var jeg over hodet ikke i tvil om hva som skjedde ettersom det kom ut en del klumper jeg ikke kunne komme på å ha sett før. Beklager detaljene!

Denne gangen blør jeg også litt, hovedsaklig etter sex, men jeg har ømme pupper og er kvalm, og ingen smerter som kan minne om sist gang så jeg håper det går bra denne gangen :)

Jeg spotta litt et par dager, og så plutselig på kvelden begynte blodet bare å renne. Hadde helt vanlige/moderate mensensmerter, men med unntak av blodet helt i starten, var det nesten kun koagulert blod i klumperr som kom ut.,.. Så der var det ingen tvil!

Mens med de to andre har jeg spottet litt friskt blod flere ganger og det har fått fint :)

Jeg blødde med første, gikk helt fint. Begynte å blø andre gang jeg var gravid, da hadde jeg hatt ordentlig vondt noen dager før, og symptomene var borte, den gangen mista vi. Blødde også i svangerskap tre, det gikk helt fint. Da fikk jeg beskjed om at hvis man hadde blødd i ett svangerskap var det sannsynlig at man ville gjøre det i de andre også. Hadde jeg visst det tror jeg det hadde roa meg en del.

Krysser fingrene for at det ikke er noe annet enn hva du har opplevd i de andre svangerskapene dine:)

Takk! :-) Hvor tidlig var du på UL, og hva fikk du se? Er bare 5 uker på vei, så spørs om det blir aktuelt med UL ennå. Åh, håper spira holder seg fast der inne!!! :-(

Jeg var på ul ca 5 + 2, så bare fostersekken. Men alt så bra ut, og fostersekken hadde en str på 6 + 1. Skal på ny UL på tirsdag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tror ikke du skal bekymre deg :) Når jeg mistet så forsvant alle symptomene ved et knips, det var helt merkelig.
Men om du bekymrer deg så dra til legen :)

Krysser fingrene for deg og håper bare dette er litt festeblødning:)

Jeg mistet symptomene med en gang + at det jo så inn i helsikes vondt at jeg ville dø ! Om puppene forsatt er ømme er nok det et godt tegn:) lykke til med hcg prøvene dette skal gå bra:)

Tusen takk for svar alle sammen!! :-) Har tatt første hcg-test og tar andre testen på mandag, så får bare smøre meg med tolmodighet og håpe på det beste! :-)

Håper det går bra :)

Jeg har også hatt blødning (ikke så mye og klumper og sånn, men det varte i flere dager). Var og målte HVG i går og forgårs, så nå venter jeg utålmodig på svar. Har ikke noe særlig med symptomer her (er 6+1), så tror egentlig jeg har mistet. Ser bare fram til å få det avklart...

Håper det går bra :)

Jeg har også hatt blødning (ikke så mye og klumper og sånn, men det varte i flere dager). Var og målte HVG i går og forgårs, så nå venter jeg utålmodig på svar. Har ikke noe særlig med symptomer her (er 6+1), så tror egentlig jeg har mistet. Ser bare fram til å få det avklart...
Huff, så dumt! *klem* :-( Jeg krysser fingrene for deg, og håper at du fortsatt er gravid! Synes selv symptomene kommer og går, kraftige en dag, svake den neste... Blir tussete av å vente, bekymre meg og å ikke vite med sikkerhet:-P Litt som som deg, ser frem til å få det avklart!! Lykke til! :-)

Huff, så dumt! *klem* :-( Jeg krysser fingrene for deg, og håper at du fortsatt er gravid! Synes selv symptomene kommer og går, kraftige en dag, svake den neste... Blir tussete av å vente, bekymre meg og å ikke vite med sikkerhet:p Litt som som deg, ser frem til å få det avklart!! Lykke til! :)

Fikk svar på hcg prøvene i dag, og de viste stigning, men ikke så stor som forventet. Ble dermed ikke så mye klokere, og tenker nå mer i gata MA. Skal måle hcg på ny på mandag.

Har du fått målt?

Jeg blødde masse og fikk ut klumper og alt da jeg gikk med Even. Rimelig sikker på at det kom ut en fostersekk også, så tipper jeg mistet tvillingen hans. Men Even har jeg, da <3 lykke til, uansett!

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp