Isj..blødende tannkjøtt

only_me83

Gift med forumet
Jeg blør så lett i tannkjøttet nå.
nesten hver kveld når jeg pusser tennene begynner jeg å blø, midt imellom fortenna i overkjeven... slutter raskt å blø da..

Men inatt har jeg visst blødd, for hadde stivna blod på tennene når jeg vokna imorges (litt kjekt at sambo ikke var der og så meg da),
og nå iste kjente jeg plutselig blodsmak i munnen, og da blødde det,
heeelt uten at jeg spiste noe eller var borti eller noe som helst...

Litt rart syns jeg...

Ja kroppen er underligt..

Blør mye jeg og.. Hver gang tenna blir pussa..

Jaaa...utrolig rart alt dette nye som skjer!
Blir jo helt forvirra til tider!

Men har jo lest at sånt kan skje når man er gravid da...

Veldig vanlig å blø frå tannkjøtet når ein e gravid. Eg va hos tannpleier forrige veka, og ho sa at da va viktig å pussa tenna, bruka tanntråd og skylla munnen med munnskyllevatn TO gonga for dagen. Spesielt no når eg va gravid. pågrunn av at da tydeligvis e lettare å få bakterie og hovent tannkjøtt!

ORIGINAL: zchnuppa

Veldig vanlig å blø frå tannkjøtet når ein e gravid. Eg va hos tannpleier forrige veka, og ho sa at da va viktig å pussa tenna, bruka tanntråd og skylla munnen med munnskyllevatn TO gonga for dagen. Spesielt no når eg va gravid. pågrunn av at da tydeligvis e lettare å få bakterie og hovent tannkjøtt!

Ah...okei. Takk for tipset [:D]

Det har jeg også, hatt det helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, nesa blør veldig lett også! Herlig med tannskyllvann, som er blått når du gurgler og som kommer ut grønt

Jeg har blødd sinnsykt mye i tannkjøttet omtrent hele svangerskapet. Blør bare tannbørsten er borti tannkjøttet, og munnen fylles med blodsmak. Det som er så rart er at det ikke gjør vondt i det hele tatt, så jeg bare pusser som vanlig, jeg. Og blør, blør, bløøør. Hver gang jeg er opp på do på natta så spytter jeg i vasken, og da spytter jeg blod. Æsj! :b

Back
Topp