Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ømfintelige tenner kanskje?
Du kan jo ringe tannlegen å.spørre i morgen?Hmm, kanskje det... Men det har kommet mer og mer siste tiden og er kun på ett sted?
Akkurat det samme her. Pusser hardt - var nettopp hos tannlegen og fikk samme beskjed.Jeg pusser for hart noe som har resultert i at emaljen på en tann er så nedslitt at det iser noe gruelig! Men fikk beskjed om å kjøpe ultra soft tannbørste, zendium sensitive tannkrem og flux munnskyll og det har hjulpet Masse! Merker kjempesjelden noe til det nå. Dro til tannlegen i panikk fordi det iset sånn en periode ( jeg har tannlegeSkrekk med stoooor S!) Lykke til, håper du finner ut av det
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg pusser for hart noe som har resultert i at emaljen på en tann er så nedslitt at det iser noe gruelig! Men fikk beskjed om å kjøpe ultra soft tannbørste, zendium sensitive tannkrem og flux munnskyll og det har hjulpet Masse! Merker kjempesjelden noe til det nå. Dro til tannlegen i panikk fordi det iset sånn en periode ( jeg har tannlegeSkrekk med stoooor S!) Lykke til, håper du finner ut av det
Ultra Soft tannkost har eg kjøpt fleire gonga på vanlig butikk. Sånn tannkost så e heilt vanlig, men med blått i tuppane på børstane![]()
Bur på bygdo eg og handle på ein lokal Spar butikkDa lurer jeg fælt på hvor du kjøper de for jeg har sett i Alle butikker jeg er innom og finner aldri dem! :/ Har kun funnet dem i noen apotek om jeg har hatt flaks!