Isbjørn i postkassa

x1xTrine6

Gift med forumet
Jeg får så mye rart i posten jeg.. For noen dager siden fikk jeg som kjent to bokser med leverpostei...men i dag satt det en søt liten Blenda-isbjørn i postkassa mi...Synes det var litt søtt[:)]

har du en hemmelig beundrer[:D]

ORIGINAL: Lisbeth83

har du en hemmelig beundrer[:D]

He he..Skulle ønske...
Nei,jeg fikk leverpostei fra bv og isbjørnen fra pluss tid...+ no vaskemiddel prøver... Digger å få gratis ting i postkassa,men alt er ikke like morro da...

Så herlig da... her er det BARE regninger [:'(]

Bli medlem av plusstid og få vareprøver i postkassa dere også! Kanskje det til og med dukker opp en isbjørn i postkassa deres også...[8D]

Det er gratis å være medlem: [link=http://www.plusstid.no]www.plusstid.no[/link]

Jeg fikk også leverpostei i dag.. men bare èn boks.... Driver de å favoriserer eller????[:-] hihi 

har vært medlem av plusstid i flere år jeg, men jeg får bare vaskemiddel og fuktighetskrem - ingen bamse.... kanskje jeg heller vil ha vaskemiddel og fuktighetskrem forresten.. og sånne søte små reisetannkremer...

Bra vervekampanje du har startet =) Nyinnmeldt....

Isbjørnen heter TØYVIND!!!!! Jeg døøøør!!![:D][:D][:D][:D]
Fant det på lilleborgs sider. Det har visst vært en navnekonkurranse....tøyvind....[&:][:D][&:][:D][&:][:D][:D]

Er det mulig.....

ORIGINAL: ~Nahemah~

jeg vil og ha blenda isbjørn[>:][:(]

Du får ikke min,for den er søt og heter Tøyvind [8D]

ORIGINAL: ~Nahemah~

hvordan får man tak i en sånn...? når har jeg bestemt meg...jeg vil ha en tøyvind![8D][:D]

Gå inn på den røde linken min lengre oppe...Meld deg inn i plusstid

jeg har ikke fått leverpostei.. å ikke har jeg fått noe bledabjørn heller..
vil også ha!! komza komza lille bjørnen[8D]

Back
Topp