Isbjörn Of Sweden

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Da tror jeg at jeg har funnet vinterdress til årets sesong «Penguin» fra Isbjörn Of Sweden. Har noen erfaring med denne dressen? :)

Har lest alt jeg har kommer over i forhold til tester osv, men syns det med størrelse er litt vanskelig. Har ikke sett merket i butikk her så får ikke vurdert det selv. Ser at enkelte steder beskriver passformen som bred, mens andre skriver at den er normal i størrelse og andre steder igjen er den stor i størrelsen. Vi er nok inne i siste fase med str 80 her nå, men opplever at yttertøy i 86 er aaalt for stort enda (armer forsvinner inni tøyet og det blir en pose under baken). Med dressen har en jo mulighet til å forlenge, og syns det er viktigere at hun har en dress hun får bevegd seg godt i enn at det skal være «å vokse i» om det gir mening. Lille er 1,5 og blir 2 i februar. Vi har en lang og ofte kald vinter her så vintersesongen varer en god stund.
 
Mange meninger om denne dressen vet jeg :p vi opplevde den som bred, men ellers normal. Den ble for kort i ryggen her, og str over ble for lang i armer og bein. Derfor ble den bare brukt en kort tid.
Kvaliteten er god, men ikke det beste vi har hatt. Brukt skalltøyet en del, men fått mye mer slitasje og hull, kontra Bergans som er vår favortitt.
 
Verdens beste dress og klær , finnes ikke bedre klær, kvaliteten er helt topp
Vi har hatt masse isbjørn til vårt barn , i tillegg til flere i bhg jeg jobber i så mye erfaring med merket. Vi solgte alt vårt videre PG fikk kommentarer på at det ikke engang så brukt ut.
Normal til litt stor i str
 
Mange meninger om denne dressen vet jeg :p vi opplevde den som bred, men ellers normal. Den ble for kort i ryggen her, og str over ble for lang i armer og bein. Derfor ble den bare brukt en kort tid.
Kvaliteten er god, men ikke det beste vi har hatt. Brukt skalltøyet en del, men fått mye mer slitasje og hull, kontra Bergans som er vår favortitt.
Er vel mange meninger om det meste av utstyr og klær, barna og bruken er jo forskjellig også :) Vi fikk anbefalt denne dressen av barnehagen (friluftsbarnehage), og ut i fra hva jeg har lest tror jeg den kan passe våre behov. Er det en spesiell modell fra Bergans dere liker? Må ha en hjemmedress også, men jeg er så nysgjerrig på Tiny Trolls Of Norway at jeg tror kanskje det blir derfra.
 
Verdens beste dress og klær , finnes ikke bedre klær, kvaliteten er helt topp
Vi har hatt masse isbjørn til vårt barn , i tillegg til flere i bhg jeg jobber i så mye erfaring med merket. Vi solgte alt vårt videre PG fikk kommentarer på at det ikke engang så brukt ut.
Normal til litt stor i str
Friluftsbarnehagen jenta vår går i skryter uhemmet av den dressen i alle fall, de er ute stort sett hele dagen og her er det i perioder veldig kaldt.
 
Er vel mange meninger om det meste av utstyr og klær, barna og bruken er jo forskjellig også :) Vi fikk anbefalt denne dressen av barnehagen (friluftsbarnehage), og ut i fra hva jeg har lest tror jeg den kan passe våre behov. Er det en spesiell modell fra Bergans dere liker? Må ha en hjemmedress også, men jeg er så nysgjerrig på Tiny Trolls Of Norway at jeg tror kanskje det blir derfra.
Det er det :p
Det er en god dress, virkelig. For oss blir klærne for vide og jeg tror det er litt av grunnen til at klærne slites mer enn Bergans.
Av dress bruker vi Ruffen eller Lilletind også gjort i todelt og skalltøy er vi nå over på youth serien og bruker Sjoa.
 
Friluftsbarnehagen jenta vår går i skryter uhemmet av den dressen i alle fall, de er ute stort sett hele dagen og her er det i perioder veldig kaldt.
Ja min gikk også i naturbhg ,, var aldri kald. Før var den veldig smal , passet min perfekt , da klagde mange for den ikke passet barnet , så ble den litt videre
 
Er veldig fornøyd med den til vår, den har så gode strammemuligheter så syns den satt fint på vår som var både rund og lang. Vi gikk ned en strl iforhold til det han brukte i inneklær, og godt var det ellers hadde han drukna litt i den tror jeg. :p

Veldig fornøyd med kvaliteten også. :)
 
Er veldig fornøyd med den til vår, den har så gode strammemuligheter så syns den satt fint på vår som var både rund og lang. Vi gikk ned en strl iforhold til det han brukte i inneklær, og godt var det ellers hadde han drukna litt i den tror jeg. :p

Veldig fornøyd med kvaliteten også. :)
Da kjøper jeg den størrelsen hun enda bruker og satser på at det blir greit :)
 
Vi måtte gå ned en størrelse i fjor i isbjørn of sweden, enda vi har en lang jente (måtte opp en størrelse i Bergans sin vinterdress). Vi syns dressen var helt grei, men ble for stor og klumpete her som det er mest slaps og regn, ikke så mye snø. Passet greit på hytten på fjellet når det var veldig kaldt og mye snø. I tillegg var det en feil med glidelåsen på dressen (fikk igjen pengene på reklamasjon). Vi går nok ikke for denne dressen i år.

Forresten. Jeg fant den heller ikke i butikken, så kjøpte to størrelser på nett, og returnerte den som ikke passet.
 
Back
Topp